Δοκιμάζουμε το περιπετειώδες και υβριδικό ΜΙΝΙ Countryman S E! (pics)

Δημήτρης Γράτσος
Δοκιμάζουμε το περιπετειώδες και υβριδικό ΜΙΝΙ Countryman S E! (pics)
Το plug-in hybrid μοντέλο της MINI αποδίδει 224 συνδυαστικούς ίππους και συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με οικονομία καυσίμου.

Η νέα εποχή του MINI φαίνεται ότι διανύει την πιο παραγωγική της περίοδο, καθώς το ιστορικό και εμπορικά πετυχημένο μοντέλο, πλέον είναι διαθέσιμο μέχρι και σε 5θυρες εκδόσεις ή πιο πρακτικές και περιπετειώδεις. Όπως για παράδειγμα το Countryman, το οποίο στην τελευταία γενιά του έρχεται μεγαλύτερο και πιο «ζωηρό» από ποτέ για να επιβεβαιώσει ότι το DNA του αρχικού λιλιπούτειου MINI μπορεί να εμπλουτιστεί με πρακτικότητα, άνετους χώρους και διάθεση για περιπέτεια ακόμη και σε off road μονοπάτια.

0% Γκανιότα* & Συναρπαστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

Το Countryman αποτελεί άξιο εκφραστή αυτής της νέας εποχής για το MINI, ενώ την ίδια στιγμή ανεβάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία του, προσφέροντας ακόμη και υβριδικές εκδόσεις, σαν αυτή της δοκιμής μας. Εμφανισιακά, η τελευταία εκδοχή του Countryman στην υβριδική της έκδοση, διατηρεί στο ακέραιο την ταυτότητα του MINI, διανθισμένη με ακόμη πιο επιθετική εμφάνιση, μεγαλύτερες διαστάσεις και έντονη διάθεση για περιπέτεια, σε συνδυασμό με ανεπτυγμένη οικολογική συνείδηση.

 

Στο εσωτερικό του plug-in hybrid μοντέλου της MINI, αναμενόμενα κυριαρχεί η μεγάλη στρογγυλή οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, με τα χαρακτηριστικά χειριστήρια αεροπορικού τύπου και την εργονομία να προϋποθέτει εξοικείωση με τα μοντέλα της μάρκας, χωρίς ωστόσο να προβληματίζει. Ποιότητα και εξατομίκευση χτυπούν «κόκκινο», ενώ το ίδιο συμβαίνει με την άνεση και την ευρυχωρία. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 405 λίτρα υπό κανονικές συνθήκες, ήτοι 45 λίτρα λιγότερα από το κανονικό Countryman, λόγω της τοποθέτησης του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Στην «καρδιά» της υβριδικής εκδοχής του Countryman βρίσκεται ο συνδυασμός του γνωστού TwinPower βενζινοκινητήρα των 136 ίππων, με τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 88 ίππων, ο οποίος δίνει ένα συνολικό αποτέλεσμα 224 ίππων και εξαιρετικών επιδόσεων: 0-100 χλμ./ώρα (με φορτισμένες μπαταρίες) σε 6,8 δλ. και τελική ταχύτητα στα 198 χλμ./ώρα. Το τετρακίνητο Countryman S E επιδεικνύει εξαιρετική οδική συμπεριφορά, βγαλμένη από τον ένδοξο παρελθόν του μοντέλου, ενώ μπορεί να κινηθεί μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ για περίπου 40 χιλιόμετρα. Τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες είναι υψηλά, όσο και η τιμή (από 44.357 ευρώ) για την κορυφαία έκδοση του Countryman.

Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος

MINI Countryman S E

Tεχνικά χαρακτηριστικά

1.500 κ.εκ., συνδυαστική μέγιστη ισχύς 224 ίπποι (136 ίπποι στις 4.400 σ.α.λ. + ηλεκτροκινητήρας 88 ίππων στις 4.000 σ.α.λ.), μέγιστη ροπή στρέψης κινητήρα καύσης 220 Nm στις 1.250-4.300 σ.α.λ., αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, μετάδοση κίνησης 4x4, όγκος χώρου αποσκευών 405 λίτρα, μήκος/πλάτος/ύψος 4.299/1.822/1.559 χιλιοστά.

Επιδόσεις

Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα σε 6,8’’, τελική ταχύτητα 198 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 2,1 - 2,3 λτ./ 100 χλμ. (εργοστασιακή μέτρηση).

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!