Nέο Suzuki Jimny: Μικρό τζιπάκι με μεγάλες ικανότητες
To Jimny πρώτης γενιάς αντικατέστησε το 1998 το Samurai και ήταν από την πρώτη στιγμή «καταδικασμένο» να πετύχει χάρη στην ιδιοφυή συνταγή του, καθώς συνδύαζε τις μαζεμένες διαστάσεις, με προσιτές τιμές αγοράς, καταπληκτική αξιοπιστία και σχεδόν ανυπέρβλητες ικανότητες εκτός δρόμου. Ήταν μάλιστα τόσο μεγάλη η επιτυχία του, ώστε διατηρήθηκε επί της ουσίας απαράλλαχτο και με ελάχιστα φρεσκαρίσματα επί δύο δεκαετίες στην αγορά, πριν αποφασίσει τελικά να λανσάρει η Suzuki τον διάδοχό του.
100% Επιστροφή* χρημάτων στον αγώνα Χόφενχαϊμ – Μάιντζ! (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις)
Βεβαίως, ένα τόσο μεγάλο διάστημα συνιστά μία…αιωνιότητα στον χώρο του αυτοκινήτου, ωστόσο οι Ιάπωνες κατανόησαν ότι έπρεπε να διατηρήσουν ανόθευτο τον χαρακτήρα του Jimny, φροντίζοντας να τον αναβαθμίσουν σε σημεία όπου υστερούσε, όπως για παράδειγμα η άνεση οδήγησης (στην άσφαλτο βεβαίως). Ταυτόχρονα άλλαξε και ο σχεδιασμός του αμαξώματος εξωτερικά και εσωτερικά, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στα σημερινά αισθητικά δεδομένα, ενώ προβλέπονται προηγμένα συστήματα ασφαλείας και συνδεσιμότητας.
Το αμάξωμα είναι τετραγωνισμένο θυμίζοντας μικρότερη Mercedes G-class και οι σχεδόν ορθές γωνίες του «φωνάζουν» από μακριά, ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που γουστάρει το χώμα, τις λάσπες και οτιδήποτε άλλο αποτυπώνεται στις λέξεις «off road». Στα ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του τρίθυρου αμαξώματος καταγράφουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα της μάσκας -που είναι τεχνολογίας LED στην αναβαθμισμένη έκδοση GLX- τους εξαιρετικά κοντούς προβόλους και την κρεμαστή ρεζέρβα στο πίσω μέρος. Αναμφίβολα, οι σχεδιαστές του νέου Jimny πέτυχαν τον στόχο τους, καθώς στη διάρκεια του test drive μας είδαμε...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!