Bάζει τον πήχη πολύ ψηλά
Το CR-V ήταν πέρυσι το SUV με τις υψηλότερες πωλήσεις σε όλον τον κόσμο. Αυτό δεν έχει απλά στατιστική αξία, αλλά υποδηλώνει και τα υψηλά στάνταρ του μοντέλου πέμπτης γενιάς, που κυκλοφορεί ήδη από το 2016 στις ΗΠΑ και σε άλλες σημαντικές αγορές, ωστόσο έφτασε μόλις πρόσφατα στην Ευρώπη και κατά συνέπεια και στην Ελλάδα. Οι διαφορές του νέου Honda CR-V από το προηγούμενο είναι όντως μεγάλες και πολυεπίπεδες, καθώς αφορούν τον σχεδιασμό, τη διαμόρφωση και τη διάταξη του εσωτερικού, τις διαθέσιμες τεχνολογίες, αλλά και τους κινητήρες.
Εξετάζοντας την εξωτερική εμφάνιση του νέου SUV της Honda υπάρχει περίπτωση να ξεγελαστείς και να νομίσεις, ότι υποβλήθηκε σε ένα απλό οπτικό λίφτινγκ με διατήρηση των αναλογιών και των διαστάσεων. Τα πράγματα δεν είναι όμως ακριβώς έτσι, καθώς στο μήκους 4,6 μ. αμάξωμα έχουν γίνει αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές, οι οποίες εντοπίζονται κυρίως στις νέες γρίλιες της μάσκας, στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες LED και στο πολύ χαρακτηριστικό ντιζάιν του πίσω μέρους, όπου κυριαρχεί πλέον μία φαρδιά γρίλια χρωμίου. Συνολικά, το αυτοκίνητο δείχνει σαφώς δυναμικότερο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, παραμένοντας όμως αρχοντικό και προβάλλοντας προς τα έξω μία εικόνα ποιότητας.
Οι σχεδιαστές της Honda κατάφεραν σχεδόν να τετραγωνίσουν τον κύκλο, διατηρώντας μεν το μήκος του πεντάθυρου αμαξώματος στα ίδια επίπεδα, αλλά αυξάνοντας ταυτόχρονα το μήκος του μεταξόνιου κατά τρία εκατοστά στο CR-V πέμπτης γενιάς. Αυτό εξασφαλίζει αισθητά μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες του, που απέκτησαν ευκολότερη πρόσβαση στο ποιοτικό σαλόνι χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των πίσω πορτών. Μάλιστα στη διάθεση των πίσω επιβατών βρίσκονται μεταξύ άλλων θυρίδες USB, αλλά και –προαιρετικά- θερμαινόμενα καθίσματα!
Για πρώτη φορά διατίθεται το Honda CR-V και με επτά καθίσματα, οπότε προβλέπεται και κυλιόμενη δεύτερη σειρά καθισμάτων για ευκολότερη πρόσβαση εντελώς πίσω. Πρόκειται για μία πρακτική λύση, αν και η…γαλαρία προσφέρεται κυρίως για τη φιλοξενία μικρών παιδιών λόγω του περιορισμένου διαθέσιμου χώρου. Ένα από τα δυνατότερα όπλα του ιαπωνικού SUV αποτελεί αναμφίβολα ο χώρος αποσκευών του με κυμαινόμενο όγκο από 561 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη έως 1.756 στη διθέσια, οπότε έχουν αναδιπλωθεί οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Σε αυτή την περίπτωση δημιουργείται μία εντελώς επίπεδη, πρακτική επιφάνεια φόρτωσης, όπου βολεύονται αντικείμενα μήκους έως 1,80 μ. Αξιο αναφοράς είναι και το ηλεκτροκίνητο καπό του πορτ-μπαγκάζ, που ανοίγει πλέον βάζοντας εναλλακτικά το πόδι κάτω από τον...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!