Μια κατηγορία μόνη της
H BMW ξέρει να κατασκευάζει κινητήρες. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Ένα από τα πιο θεμελιώδη χαρακτηριστικά της νέας F850GS είναι ο κινητήρας της. Από το 2008 που παρουσιάστηκε (ως F800) δέχθηκε αρκετές ανανεώσεις και αλλαγές. Ωστόσο η νέα F850GS, έχει τόσες αλλαγές που πλέον πρέπει να την αντιμετωπίζουμε ως μια νέα μοτοσυκλέτα. Παραμένει δικύλινδρη σε σειρά αλλά επί της ουσίας, αυτό είναι και το μόνο κοινό στοιχείο με το μοντέλο που αντικαθιστά, καθώς πέραν από την αύξηση του κυβισμού στα 853 κ.εκ., υπάρχει και διαφορετικός χρονισμός στην ανάφλεξη. Τα πιστόνια στην προηγούμενη γενιά του κινητήρα αυτού ανεβοκατέβαιναν μαζί με διαφορά 360 μοιρών στην έναυση των κυλίνδρων.
Καινούρια φρουτάκια στο καζίνο! Το αγαπημένο «Eye of Hathor» έφτασε στη Vistabet.gr!
Στον νέο κινητήρα, υπάρχει μια γωνία 90 μοιρών στα κομβία του στροφάλου και η ανάφλεξη των κυλίνδρων γίνεται στις 270 και 450 μοίρες περιστροφής. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι πως ο νέος κινητήρας είναι πιο ισχυρός σε όλο το φάσμα της λειτουργία του, ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές και εμφανίζεται πιο «ραφιναρισμένος» με πιο γραμμική και ομαλή λειτουργία. Η BMW αναφέρει ιπποδύναμη 94 ίππων με 9,3 κιλά ροπής που είναι μια μεγάλη ισχύς για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και τα κυβικά της. Να θυμίσουμε πως η Africa Twin 1000 έχει 93 ίππους...
Στην ευκολία οδήγησης συντείνει και ο νέος υποβοηθούμενος συμπλέκτης ολίσθησης. Επίσης σημαντική αλλαγή στην εμφάνιση είναι το γεγονός πως η αλυσίδα και η εξάτμιση άλλαξαν θέσεις με την τελική μετάδοση αριστερά και το τελικό δεξιά, όπως όλες..
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!