Οδηγούμε στα Τρίκαλα το νέο SYM HD300

Γιώργος Βαρίνος
Οδηγούμε στα Τρίκαλα το νέο SYM HD300
Το HD300 είναι το νέο μοντέλο της SYM στα scooter της μεσαίας κατηγορίας με 300 κ.εκ. και μεγάλους τροχούς 16 ιντσών. Θα διεκδικήσει με αξιώσεις ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς, με όπλα του την εξαιρετική τιμή και την κορυφαία ποιότητα.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης αρκετών νέων μοντέλων της SYM, βρεθήκαμε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας Γκογκόλης Α.Ε. στα Τρίκαλα. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο HD300. Με αυτό το μοντέλο η SYM θέλει να μεγαλώσει το μερίδιο αγοράς της, ποντάροντας στην καλή τιμή και την κορυφαία ποιότητα. Ουσιαστικά πρόκειται για την επέκταση του μικρότερου μοντέλου HD200 σε μια μεγαλύτερη και πιο δημοφιλή κατηγορία. Το HD200 για πολλά χρόνια υπήρξε επίσης ένα Βest Seller και αυτό σκοπεύει να κάνει και το 300.
Οι 6.400 ταξινομήσεις του 2018 δείχνουν την δυναμική της κατηγορίας και το νέο HD300 αποτελεί την premium πρόταση της SYM στα scooter με μεγάλους τροχούς.
Το παρατηρούμε σταματημένο μπροστά μας και στεκόμαστε
στις σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως τα χρώμια σε ποδιά και μάσκα, καθώς και το ματ χρώμα που ακολουθεί τις επιταγές της εποχής. Το είδαμε πλέον και στην Formula 1. Tο πίσω μέρος ξεχωρίζει από τα διπλά φωτιστικά σώματα, ενώ και ο μπροστά προβολέας δείχνει και είναι καλαίσθητος. Φυσικά όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Επίσης παρατηρούμε τις λεπτομέρειες. Την συναρμογή, τις βίδες, την ποιότητα άρμοσης των πλαστικών. Η υψηλή κατασκευαστική ποιότητα είναι φανερή. Καθόμαστε στη θέση του οδηγού και τα μάτια μας πέφτουν αμέσως στον πολυγωνικό πίνακα οργάνων. Στο κέντρο βρίσκουμε την κυκλική οθόνη με τις ευανάγνωστες ενδείξεις του αναλογικού ταχύμετρου αλλά και την μικρή ψηφιακή οθόνη με τους δείκτες θερμοκρασίας νερού, εξωτερικής θερμοκρασίας, τάσης μπαταρίας, ώρας, ολικού και μερικού χιλιομετρητή.
Οι χώροι του είναι κορυφαίοι στην κατηγορία, με 38 λίτρα αποθήκευσης κάτω από τη σέλα. Στο κέντρο, μπροστά στα πόδια του οδηγού υπάρχει ντουλαπάκι με εύκολο άνοιγμα και αρκετό χώρο για φύλαξη μικροαντικειμένων, όπως επίσης και θύρα USB για τη φόρτιση τηλεφώνου, power bank ή άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.
Η σέλα ανοίγει από το κλειδί, ενώ και η τάπα πλήρωσης καυσίμου ανοίγει δίχως να χρειαστεί να βγει το κλειδί από τη θέση του. Ο διακόπτης διαθέτει και το γνωστό αντικλεπτικό σύστημα με την κλειδαριά να κρύβεται και εμφανίζεται μόνο από το κλειδί του ιδιοκτήτη. Η σέλα δύο επιπέδων προσφέρει άνεση με το ύψος στη θέση του οδηγού να βρίσκεται στα 800 χιλιοστά και του συνεπιβάτη στα 910 χιλιοστά.
Το HD παίρνει κίνηση από τον γνωστό F4 της SYM. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, που αποδίδει 27,5 ίππους στις 8.000 στροφές με μέγιστη ροπή 26,12 Nm στις 6.250 στροφές. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!