Σταθερή αξία το Opel Corsa 1.4 με τους 100 ίππους
Το γεγονός ότι το Opel Corsa είναι, ακόμη και σήμερα, το δεύτερο καλύτερο μοντέλο σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά, σημαίνει πολλά. Είναι αξιοσημείωτο επειδή το Corsa E δεν είναι ένα νέο μοντέλο και υπάρχει από το 2014, ενώ σύντομα θα αντικατασταθεί από το ολοκαίνουργιο Corsa F. Τα πλεονεκτήματά του όμως δεν περνούν απαρατήρητα από τους Έλληνες καταναλωτές και οι ενδιαφέρουσες εκδόσεις του προσθέτουν ακόμη μερικά θετικά στοιχεία στην εξίσωση.
Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων, από ένα σύνολο των 1.4 λίτρων με τούρμπο και τέσσερις κυλίνδρους. Το Corsa μας αποδεικνύει ότι τα τετρακύλινδρα βενζινοκίνητα supermini δεν έχουν «πεθάνει» και φροντίζει με τον καλύτερο τρόπο να μας υπενθυμίσει τα δυνατά τους σημεία. Μιλάμε για ένα μοτέρ που προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, χάρη στα 200 Nm ροπής, αλλά και το ευρύ φάσμα που αποδίδονται οι 100 ίπποι (3.500 σ.α.λ. με 6.000 σ.α.λ.), αποτέλεσμα του ικανού κυβισμού, που δείχνει ταχύτερο από το Corsa με τον 1.000άρη των 115 ίππων που υπήρχε μέχρι πρότινος στην γκάμα.
Οι μηχανικοί της Opel επέλεξαν να μη δώσουν απόλυτη προτεραιότητα στην ισχύ και δημιουργήθηκε ένας κινητήρας με «γεμάτη» αίσθηση, ενώ τοποθετήθηκε και ένα αρκετά μακρύ εξάρι χειροκίνητο σασμάν. Παράλληλα είναι πολύ εύηχος με μια διακριτική χροιά και απουσιάζει παντελώς το κροτάλισμα που συναντάμε στους τρικύλινδρους, αλλά και οι κραδασμοί. Όσο το είχαμε στα χέρια μας είδαμε κατανάλωση της τάξεως των 7,5 λίτρων αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα, δηλαδή στο ίδιο ή και χαμηλότερο επίπεδο από τα τούρμπο 1.000άρια αντίστοιχης ισχύος! Η επίσημη τιμή που ανακοινώνεται από την Opel βρίσκεται στα 5,8 λίτρα.
Περνώντας στο εσωτερικό του Corsa η εικόνα είναι...
Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!