Mία κλάση από μόνη της η Mercedes-Benz B200

Γιώργος Βαρίνος
Mία κλάση από μόνη της η Mercedes-Benz B200
H νέα B-class απέκτησε περισσότερο δυναμισμό και συναίσθημα σε σχέση με την προηγούμενη, ενώ της ταιριάζει γάντι ο βενζινοκινητήρας των 163 ίππων.

Η Mercedes B-class δεν απετέλεσε ποτέ τον ορισμό του δυναμισμού και απευθυνόταν κατά κύριο λόγο σε πραγματιστές, που δεν περιελάμβαναν στα κριτήρια αγοράς τους το συναίσθημα. Ωστόσο, η σημερινή γενιά της B-class μοιάζει σαν ήπιε νερό από την πηγή της νεότητας και έτσι εξελίχθηκε από ένα πρακτικό, ευρύχωρο και –εν πολλοίς- βαρετό μοντέλο σε ένα διασκεδαστικό οικογενειακό αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα διατήρησε τις εσωτερικές της αξίες και προσφέρει μάλιστα λίγο μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους από την προηγούμενη. Το μοντέλο τρίτης γενιάς δείχνει πλέον νεανικό και οδηγικά ενδιαφέρον, ενώ να σημειώσουμε ότι διαθέτει ταυτόσημες εξωτερικές διαστάσεις με την A-class, αν εξαιρέσουμε το ύψος.
Oι δύο πρώτες γενιές υπήρξαν αρκετά επιτυχημένες εμπορικά, καθώς η Mercedes πούλησε περίπου 1,5 εκατ. τέτοια αυτοκίνητα. Ωστόσο η διάδοχός τους προσφέρει πολύ περισσότερες τεχνολογίες αιχμής, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει το σύστημα πολυμέσων MBUX, γνωστό ήδη από τη νέα A-class. Χάρη σε αυτό επικοινωνούν οδηγός και επιβάτες με το ίδιο το αυτοκίνητο, «ξυπνώντας» το σύστημα με την επιφώνηση ‘’Hey Mercedes’’. Από εκεί και μετά ξετυλίγεται ένα εντυπωσιακό κουβάρι ερωταπαντήσεων, μέσα από το οποίο μπορείς να ενημερωθείς σχεδόν για τα πάντα! Απλά πρωτοποριακό.
Στο μοντέλο της δοκιμής μας υπερκάλυπτε η συνομιλία μας με την τηλεφωνήτρια τον ήχο του βενζινοκινητήρα της Β200 και θα λέγαμε, ότι τον αδικούσε, επειδή πρόκειται για ένα σπιρτόζο μοτέρ 163 ίππων και με 250 Nm μέγιστη ροπή στρέψης. Ο κινητήρας των 1,33 λίτρων κάνει τη δουλειά του θαυμάσια και επιταχύνει το αυτοκίνητο σβέλτα, καθώς το σπριντ από στάση έως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,2’’ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 223 χλμ./ώρα. Εξαιρετικών προδιαγραφών είναι και το αυτόματο σαζμάν διπλού συμπλέκτη 7G-DCT με επτά σχέσεις, που αλλάζουν πολύ ομαλά και άμεσα. Ωστόσο εμφανίζει έναν δισταγμό κατά τις εκκινήσεις, που δεν σε πειράζει στο φανάρι, μπορεί όμως να σε δυσκολέψει σε ειδικούς ελιγμούς, όπως π.χ. όταν παρκάρεις με την όπισθεν σε ανηφόρα. Όσον αφορά στη μέση κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται σύμφωνα με το εργοστάσιο στα 5,4 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ., όμως υπολογίστε στην πράξη με περίπου 7,2 λίτρα για την ίδια απόσταση.
Θαυμάσιες εντυπώσεις αποκομίσαμε από την εικόνα του γερμανικού μοντέλου στον δρόμο, όπου είναι προφανής η έμφαση που έχει δοθεί στην άνεση και στην ασφάλεια. Οι αναρτήσεις καταπίνουν με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ η εξαιρετική ηχομόνωση εγγυάται χαλαρές διαδρομές εντός και εκτός πόλης. Σε αυτά θα πρέπει προσθέσουμε μία γιγαντιαία λίστα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, αρκετά από τα οποία προέρχονται μάλιστα από την...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!