Αυτόματη ευχαρίστηση
Η Honda διατηρεί το NC-X στη γκάμα της, με ελάχιστα στοιχεία να έχουν αλλάξει σε τέτοιο σημείο που είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος με μιά ματιά. Ο καταπληκτικός κινητήρας του, με την έξυπνα σχεδιασμένη δικύλινδρη διάταξη συνεχίζει να αποδίδει την ισχύ του μέσω του ελεγχόμενου αυτόματου κιβωτίου (DCT) με τους δύο συμπλέκτες.
Οπτικά η μοτοσυκλέτα είναι ένα παράξενο αμάλγαμα από διάφορα μοτοσυκλετιστικά είδη αλλά πάντως χωμάτινη δεν την λες... Ένα supermoto με τουριστάδικο χαρακτήρα, είναι η περιγραφή που της ταιριάζει καλύτερα.
Αρχικά η έλλειψη συμπλέκτη ή λεβιέ φρένου (όπως συμβαίνει στα scooter) σε μπερδεύει. Βλέπεις το σκριπ άδειο και όλο αναρωτιέσαι «διάολε έσπασε?», βάζεις πρώτη και ξεκινάς. Από εκεί και πλέον η μοτοσυκλέτα αναλαμβάνει μόνη της τις αλλαγές ταχυτήτων, αφήνοντάς σε στο περιθώριο της. Μετά από πολλά χρόνια χρήσης με τις αυτόματες μοτοσυκλέτες της Honda συνεχίζω να νιώθω περίεργα, με αυτό το εξαιρετικά ποιοτικό μεν αλλα ρομποτικό κατασκεύασμα, που μου «μόλυνει» την οδηγησή μου, πότε μην ανεβάζοντας και πότε μην κατεβάζοντας ταχύτητες, την χρονική στιγμή που εγώ θέλω. Την έδωσα σε 3 ακόμα φίλους που επίσης την βρήκαν καταπληκτική μοτοσυκλέτα... Ναι καλά... 3-1. Τρεις νέοι μοτοσυκλετιστές την έβρισκαν απίθανη, καταπληκτική, συγκλονιστικά έξυπνη και εγώ μόνο την έβρισκα -ως concept- περίεργη. ΟΚ, 35 χρόνια οδήγησης, 14 χρόνια χωμάτινοι αγώνες, διάολε δεν γίνεται να κάνουν λάθος. Δεν γίνεται να στρίβεις οριακά και να «έρθει» στο DCT κιβώτιο, να κατεβάσει ταχύτητα μεσούσης της στροφής! Ναι, μου συνέβη! Συμπέρασμα.
Η NC750X DCT είναι πράγματι μια μοντέρνα, καταπληκτική μοτοσυκλέτα, που πρέπει να ταιριάξεις την οδήγησή σου, (να μάθεις να χρησιμοποιείς δείκτη και αντίχειρα για να ανεβάσεις ή να κατεβάσεις ταχύτητες) στο δικό της «αυτόματο» στυλ οδήγησης. Είναι ιδανική για νέους αναβάτες αλλά για έμπειρους δεν κάνει... Ας πάμε τώρα στα στοιχεία... Με 4.5 λίτρα κατανάλωση, σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 14 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία 350-400χλμ. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 830 χιλιοστά και το βάρος στα -αρκετά- 229 κιλά. Και εδώ πάλι μια δική μας παρατήρηση, 229 κιλά με ένα εμπρός δισκόφρενο σε μια μοτοσυκλέτα που επιταχύνει εκρηκτικά;
Αν και υπάρχει πλέον ABS, καταργήθηκε το...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!