Hyundai Kona Hybrid: Τεχνολογία αιχμής με αποδείξεις

Γιώργος Βαρίνος
Hyundai Kona Hybrid: Τεχνολογία αιχμής με αποδείξεις
Μπορεί η υβριδική τεχνολογία να μην είναι εφεύρεση της Hyundai, η πολύ ώριμη υλοποίησή της ωστόσο στο Kona Hybrid αξίζει την προσοχή μας.

Στο δρόμο προς το σίγουρο μέλλον της απόλυτης επικράτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα υβριδικά θα παίξουν το ρόλο της “γέφυρας” μεταξύ των συμβατικών, που διαθέτουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης και των αμιγώς ηλεκτρικών ή Battery Electric Vehicles (BEV).
Τα mild hybrid αποτελούν μια οικονομική λύση ανάγκης, τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά μια ακόμα καλύτερη και τα plug in hybrid την κορυφαία μορφή τους, καθώς μπορούν να πραγματοποιούν από 40 – 60 χιλιόμετρα με τη χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα.
Η περίπτωση του Konda Hybrid της δοκιμής αποτελεί την ενδιάμεση των υβριδικών. Δεν δίνει τη δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης, έχει όμως την ικανότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά -όταν το αποφασίζει ο αλγόριθμος του ψηφιακού συστήματος ελέγχου. Η φόρτιση των μπαταριών του γίνεται τόσο με ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση από τα φρένα και τον κινητήρα, όσο και κατά τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης, όταν το φορτίο του είναι χαμηλό.
Αισθητικά το νέο Hyundai Kona Hybrid δεν διαφέρει ουσιωδώς σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα. Η διαφορές εντοπίζονται κυρίως στο εσωτερικό, όπου τα όργανα στο σχετικό πίνακα και το σύστημα multimedia των 10.25'' στην έκδοση της δοκιμής, έχουν προσαρμοστεί στις ανάγκες εποπτείας και ελέγχου του υβριδικού συστήματος.
Το αυτοκίνητο διατηρεί τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις, με μήκος 4,165 μέτρα και πλάτος 1,8 μέτρα, οι οποίες το κατατάσσουν την κατηγορία B των SUV. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 17 εκατοστά, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 361 λίτρα, όσα και στις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου.
Με τα παραπάνω δεδομένα, οι χώροι για τέσσερις επιβάτες κρίνονται πολύ καλοί. Ειδικότερα οι εμπρός επιβάτες, έχουν μια ιδιαίτερα τονισμένη αίσθηση ευρυχωρίας. Τα υλικά του εσωτερικού μπορούν να χαρακτηριστούν τυπικής ποιότητας, ωστόσο η στιβαρότητα, η έλλειψη θορύβων και τριγμών και η αίσθηση των χειριστηρίων άνετα μπορούν να χαρακτηριστούν premium, πάντα με τα μέτρα της κατηγορίας.
Στην κορυφαία έκδοση Distinctive της δοκιμής ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος, τόσο αυτός της άνεσης όσο και της υποβοήθησης της οδήγησης, χάρη στην...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!