BMW F900R: Η γερμανική αλήθεια
Αφού χορτάσαμε υπερβολές από τα μεγάλα μοντέλα όλων των κατασκευαστών, που έφτασαν να αποδίδουν έως και πάνω από 200 ίππους, βλέπουμε μια νέα γενιά ισχυρών μεν αλλά χρηστικών μεσαίων μοτοσικλετών να επανέρχονται στο προσκήνιο. Πλέον οι αναβάτες αντιλαμβάνονται ότι οι περίπου 100 ίπποι είναι υπέρ-αρκετοί για ένα σύνολο που με τον αναβάτη δεν ξεπερνά τα 300 κιλά βάρους σε κάθε περίπτωση. Ειδικά στα μοντέλα, όπου η ανυπαρξία φέρινγκ δεν ευνοεί τις συνεχώς μεγάλες ταχύτητες, η ευκολία οδήγησης, η απόκριση του κινητήρα, η καλή οδική συμπεριφορά και φυσικά η συγκρατημένα κατανάλωση και το προσιτό κόστος αγοράς βαρύνουν περισσότερο από τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις ισχύος.
Σε αυτό το μήκος κύματος, η BMW αποφάσισε να επεκτείνει τη γκάμα των πετυχημένων δικύλινδρων μοντέλων με την ονομασία F. Πήρε τον δικύλινδρο κινητήρα από τα F750/850, αύξησε τον κυβισμό του στα 895 από τα 893 κ.εκ. και με επιπρόσθετες βελτιώσεις στη σχεδίαση, η ισχύς ανέβηκε στους πολύ ικανοποιητικούς 105 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και η ροπή στα 92 Nm. Το κιβώτιο των 6 σχέσεων συνδυάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, ενώ υπάρχει διαθέσιμος ηλεκτρονικός έλεγχος ροπής του κινητήρα, που εμποδίζει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού ή απότομο κατέβασμα. Με δύο αντικραδασμικούς άξονες, ο κινητήρας είναι πιο πολιτισμένος παρά ποτέ και αποδίδει πολύ “απλωμένα” την ισχύ και τη ροπή του, δίνοντας στην οδήγηση μια...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!