Audi e-tron, ο σκαπανέας

Audi e-tron, ο σκαπανέας
Οδηγούμε το πρώτο ηλεκτρικό SUV παραγωγής της Audi και αξιολογούμε την πρακτικότητά του σε καθημερινή χρήση, αλλά και όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες του. Και είναι πολλές!

Όταν κοιτάζεις το e-tron στον δρόμο, τότε μοιάζει στα μάτια σου όπως κάθε άλλο SUV της Audi, εκτός και αν διαθέτει –όπως το μοντέλο της δοκιμής μας- φουτουριστικές εξωτερικές κάμερες αντί για κλασικούς καθρέπτες, οπότε σε βάζει σε υποψίες. Θα λέγαμε ότι το νέο e-tron ακροβατεί σχεδιαστικά ανάμεσα στο Audi A6 Allroad και στα Q5 και Q7. Όσο συμβατικό ωστόσο και αν δείχνει, πρόκειται για ένα μοντέλο σταθμό στην ιστορία της Audi, καθώς αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής της μάρκας με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια.

Η τεράστια μπαταρία του ζυγίζει γύρω στα 700 κιλά και έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα για λόγους ασφαλείας και για καλύτερη κατανομή βάρους, άρα και πιο ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Η χωρητικότητα της μπαταρίας ανέρχεται σε 95 κιλοβατώρες και χάρη σε αυτήν διαθέτει το ογκώδες SUV –με βάση τις τυποποιημένες εργοστασιακές μετρήσεις- μία αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 355 και 411 χιλιομέτρων, την οποία θελήσαμε βεβαίως να επιβεβαιώσουμε και στην πράξη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ!

 

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!