Royal Enfield Classic 500: Υπερβολική κλασικότητα
Διότι η Enfield, η πάλαι ποτέ βρετανική βιομηχανία κατασκευής πυρομαχικών, όπλων και μοτοσικλετών, με το κλείσιμό της στη Μεγάλη Βρετανία πέρασε στην Ινδία, μαζί με την τεχνογνωσία της. Ένας «αλεξίσφαιρος» μονοκύλινδρος κινητήρας, ο οποίος η μόνη παραχώρηση που κάνει στη σύγχρονη τεχνολογία είναι ο ψεκασμός στην τροφοδοσία, αποτελεί τη βάση για αυτή την απόλυτα βασική αλλά και ταυτόχρονα τόσο μοναδική μοτοσικλέτα. Παρά τα 499 κ.εκ. χωρητικότητα του κυλίνδρου του, το μοτέρ αυτό αποδίδει μόλις 27 ίππους, στις 5.250 σ.α.λ. –χαμηλότερα δηλαδή από αυτούς πολλών αυτοκινήτων.
Εξαιρετικά εύκολος στη συντήρηση και προορισμένος να λειτουργεί απρόσκοπτα για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, δίνει έμφαση στην ελευθερία της κίνησης και όχι στην ισχύ. Αντίστοιχα βασικά είναι το πλαίσιο, τα φρένα και οι αναρτήσεις, με μόνη ρύθμιση την προφόρτιση του ελατηρίου στα πίσω αμορτισέρ. Αντίστοιχα λιτά είναι τα όργανα, ενώ όσοι έχετε συνηθίσει στα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, εδώ θα πρέπει να τα...
Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!