FORD KUGA 1.5: Η συναρπαστική εκδοχή της πρακτικότητας

Γιώργος Βαρίνος
FORD KUGA 1.5: Η συναρπαστική εκδοχή της πρακτικότητας
Ένα μεγάλο, άνετο και πρακτικό οικογενειακό SUV δεν χρειάζεται να είναι βαρετό. Αυτό υποστηρίζει η Ford στη θεωρία και αποδεικνύει το νέο Kuga τρίτης γενιάς στην πράξη.

Έχοντας ακόμα νωπή την online συνέντευξη Τύπου που οργάνωσε η Ford για την παρουσίαση του νέου μοντέλου, δεν χρειάστηκαν παρά ελάχιστα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Kuga για να αντιληφθούμε ότι οι συνήθεις βερμπαλισμοί του marketing σχετικά με τα πλεονεκτήματα των προϊόντων τους δεν ήταν κενό γράμμα.
Το Ford Kuga τρίτης γενιάς δίνει άμεσα μια εξαιρετική αίσθηση στιβαρότητας, λειτουργικά άριστης ανάρτησης και εξαιρετικά χαμηλού θορύβου και κορυφαίας ποιότητας κύλισης. Check λοιπόν στο πρώτο κουτάκι της νοερής λίστας των πλεονεκτημάτων.

Επαυξημένο σε όλα εκτός από το βάρος, που σε ανάλογες εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρα είναι ως και 80 κιλά χαμηλότερο από του προκατόχου του, το νέο Ford Kuga έχει μήκος 4,614 και πλάτος 1,883 μέτρα, με αποτέλεσμα το αποτύπωμά του στο δρόμο να είναι χορταστικό. Αυξημένο, κατά 2 εκατοστά, είναι και το μεταξόνιο.
Ευτυχώς, τα παραπάνω αριθμητικά κέρδη εξαργυρώνονται στο εσωτερικό όπου οι χώροι είναι πραγματικά αρχοντικοί για πέντε επιβάτες, όπως και για τις αποσκευές. Ξεκινώντας από τη θέση του οδηγού, αυτή είναι σχεδόν άψογη και έχει θέα σε έναν αναλογικό πίνακα πληρέστατων οργάνων -με τον ψηφιακό να είναι προνόμιο των εκδόσεων ST-Line και άνω.
Οι υπόλοιποι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ άνετα καθίσματα, με το πίσω να σύρεται σε δύο ξεχωριστά ασύμμετρα τμήματα εμπρός - πίσω και να διαθέτει επίσης πλάτη με ρύθμιση της κλίσης της. Το γεγονός αυτό συμβάλει στην απογείωση της πρακτικότητας αλλά και την άνεσης, καθώς ο ιδιοκτήτης μπορεί να πετύχεις ιδανικούς σχεδόν συνδυασμούς άνετης μεταφοράς επιβατών και αποσκευών. Οι τελευταίες έχουν στη διάθεσή τους όγκο 475 έως και 645 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος.

Θήκες, πρακτικές και αρκετές, για μικροπράγματα είναι διαθέσιμες κυρίως εμπρός αλλά και πίσω, ενώ η γενικότερη εργονομία του εσωτερικού είναι εξαιρετική.
Τα υλικά στο εσωτερικό είναι πολύ καλής ποιότητας, η συναρμολόγηση μοιάζει γρανιτένια και τίποτα δεν διαταράσσει την ηρεμία των επιβατών. Ο κινητήρας λειτουργεί κάπου μακριά, η ανάρτηση απορροφά χωρίς να ακούγεται και ο θόρυβος από τον αέρα και το περιβάλλον απουσιάζουν σε λογικές ταχύτητες. Το μόνο που μένει να ακούγεται στο εξαιρετικά ήσυχο εσωτερικό είναι οι συζητήσεις ή το ηχοσύστημα -αν βρίσκεται σε λειτουργία.
Έχοντας στα χέρια του ένα τόσο άνετο, ήσυχο και ποιοτικό SUV, ο υποψιασμένος οδηγός ίσως οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι η απόλαυση της οδήγησης έχει σταλεί στη γκιλοτίνα. Η αίσθηση ωστόσο του συστήματος διεύθυνσης, η εξαιρετική λειτουργία του χειροκίνητου κιβωτίου, τα άμεσα φρένα και οι πρώτες στροφές στο επαρχιακό δίκτυο, περί άλλων τυρβάζουν.
Όπως κάθε σύγχρονο Ford, το Kuga αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του όσον αφορά την...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

 

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!