Suzuki V-Strom 1050 ΧΤ: »Για παντρειά!»
Δεν θυμάμαι ακριβώς την ημερομηνία, μήτε τη χρονιά. Θα ‘τανε 1989 ή αρχές 1990. Ως δημοσιογράφος επιτετραμμένος με τις μοτοσυκλέτες στο Car & Driver της πρώτης περιόδου, οδήγησα για πρώτη φορά το θρυλικό μονοκύλινδρο DR 750 Big. Μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα που έκανε ατελείωτες πλαγιολισθήσεις με την σκέψη και σε έκανε μάγκα με την ροπή της και την ευκολία και απλότητα με την οποία γλυστρούσε ελεγχόμενα τον πίσω τροχό της. Αξέχαστη μοτοσυκλέτα. Μια πολύ όμοια σε χρώματα και σχεδίαση όμως, οδήγησα πριν λίγες εβδομάδες και με έκανε πάλι να χαμογελώ, δίχως πλαγιολισθήσεις όμως και σούζες… Α ναι! Το θρυλικό DR 750 Big έκανε και ατελείωτες σούζες! Αυτό ξέχασα να σας το πω!
Η πολιτικά ορθή εποχή μας και τα 30 χρόνια που έχουν περάσει, διαφοροποιούν ακόμα και τον τρόπο που δοκιμάζουμε πλέον τις μοτοσυκλέτες. Η ναυαρχίδα των on-off της η Suzuki είναι χτισμένη γύρω από τον δικύλινδρο V-90° κινητήρα του TL1000. Το V-Strom 1050 του 2020 σχεδιαστικά μας γυρίζει νοερά στο αυθεντικό Big με το χαρακτηριστικό ράμφος στο εμπρός φτερό και τη διχρωμία. Η Suzuki εκμεταλλεύτηκε την κληρονομιά του DR BIG και τροποποίησε την εμφάνιση, -που παρέπεμπε σε BMW- και πλέον ακόμα και από μακρυά ξέρεις πως η μοτοσυκλέτα είναι μια μεγάλη Suzuki.
Εμφανισιακά, οι αλλαγές είναι μεγάλες σε σχέση με την 1000, με περισσότερες γωνίες και αιχμές ακολουθώντας τις αρχιτεκτονικές γραμμές των Big και ξεφεύγοντας τελείως από την γεμάτη καμπύλες αισθητική του απερχόμενου V-Strom 1000. Αν και η αισθητική είναι υποκειμενικό θέμα, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο τώρα, με τις γωνίες και την επιθετική μορφή, αν και ουσιαστικά πρόκειται για την...
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ:
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!