Kawasaki W800: Κλασική μόνο στην όψη!

Γιώργος Βαρίνος
Kawasaki W800: Κλασική μόνο στην όψη!
Επιστροφή στο 1965 και στην W1 επιχειρεί ηKawasaki με το πιο νέο της κλασικό μοντέλο το W800. Μια κλασική μοτοσυκλέτα μόνο στην όψη καθώς είναι απολύτως μοντέρνα σε όλα της τα μηχανικά μέρη.

Στους γνώστες της μοτοσικλετικής ιστορίας, ίσως φαίνεται ανακόλουθο μια ιαπωνική εταιρεία να αναβιώνει ένα κλασικό βρετανικό σχήμα, που έγινε παγκοσμίως γνωστό από τις BSA και τις Norton. Ωστόσο, αν ψάξει κανείς λίγο περισσότερο στο χρονοντούλαπο της Kawasaki, θα διαπιστώσει ότι η ιαπωνική εταιρεία παρήγαγε από το 1965 το μοντέλο W1, το οποίο αποτελούσε κλώνο της BSA A7. H W800 αποτελεί την αναβίωση αυτής της κληρονομιάς.

Η νεότερη ιστορία της σειράς W ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και το μοντέλο W650, το οποίο στην πορεία έγινε 800 και πλέον η απλή εκδοχή με την ονομασία street συνοδεύεται και από μια cafe racer, με «μπικίνι» φέρινγκ, απομίμηση μονόσελου και στενό τιμόνι να μεταλλάσουν την εικόνα προς πιο σπορ πλευρά. Ο ιδιαίτερος δικύλινδρος κινητήρας των 773 κ.εκ.είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο της μοτοσυκλέτας. Παράξενα τοποθετημένος σε θέση προσοχής, με τους κυλίνδρους απόλυτα όρθιους, θυμίζει αρκετά τον κινητήρα της W1, κυρίως λόγω των χαρακτηριστικών ψυκτρών στις εξόδους των εξατμίσεων. Το βασικό του γνώρισμα είναι η ύπαρξη ενός μόνο εκκεντροφόρου επικεφαλής που παίρνει κίνηση μέσω ενός άξονα και κωνικών γραναζιών όπως περίπου γυρίζει μια σούβλα σε ένα grill. Παρ' όλα αυτά μόνο αυτό το χαρακτηριστικό έρχεται από το παρελθόν. Η τροφοδοσία, για να εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές της ΕΕ έχει αφεθεί σε ένα μοντέρνο σύστημα ψεκασμού που όταν η...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!