Fiat 500 Hybrid: Το στυλ παντρεύεται την υβριδική τεχνολογία

Γιώργος Βαρίνος
Fiat 500 Hybrid: Το στυλ παντρεύεται την υβριδική τεχνολογία
Από την πρώτη του γενιά, το Fiat 500 αποτελεί ένα icon της αυτοκίνησης και στην υβριδική του εκδοχή, μας αποδεικνύει ότι μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερο.

Η μάχη της αυτοκινητοβιομηχανίας με τους ρύπους λαμβάνει χώρα εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς επιβάλλονται ολοένα και πιο αυστηρά πρότυπα για τους κατασκευαστές. Η Fiat λοιπόν δεν θα μπορούσε να αφήσει έξω από το «χορό» το πεντακοσαράκι, ένα μοντέλο το οποίο καταφέρνει να την κρατά στα πόδια της, καθώς σε αυτό βασίζεται το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της φίρμας. Το 500 Hybrid είναι η πρώτη ουσιαστική απόπειρα της Fiat να εξηλεκτρίσει το πεντακοσαράκι. Στο παρελθόν η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του δεν «έπιασε» και μάλιστα, έβαζε και μέσα τη μάρκα από οικονομικής απόψεως, οπότε γρήγορα σταμάτησε η διάθεσή του.

Οικονομικός και ζωντανός ο τρικύλινδρος

Αργότερα προβλέπεται το λανσάρισμα μιας νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης, ωστόσο για την ώρα, έχουμε να κάνουμε με ένα ήπια υβριδικό μοντέλο, που χρησιμοποιεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα - γεννήτρια 12V BSG (Belt Intergrated Starter Generator), ο οποίος παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που εδράζεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Ο βενζινοκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το μικρό εμπρός καπό ανήκει στην οικογένεια FireFly και έχει κυβισμό 1.0 λίτρου. Είναι ατμοσφαιρικός, τρικύλινδρος, διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και αποδίδει 70 ίππους με 92 Nm ροπής.

Οι μπαταρίες γεμίζουν κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου και η ενέργεια χρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση. Ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά τον τρικύλινδρο χιλιάρη χωρίς να το καταλαβαίνει ο οδηγός και το...

 

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!