Τα πάντα στο maximum με το SYM MAXSYM TL

Γιώργος Βαρίνος
Τα πάντα στο maximum με το SYM MAXSYM TL
Λοιπόν έχουμε και λέμε... 465 κ.εκ. από δύο κυλίνδρους και 41 ίπποι. Ανεστραμμένο πηρούνι με διπλά δισκόφρενα μπροστά και εξαιρετική κατανομή βάρους. Με τιμή 6.695€ δεν έχει ανταγωνιστή. Μάλλον έχει το MaxSym 600i...

Το νέο μεσαίο scooter της SYM αποτελεί τη χρυσή τομή, στις περισσότερες ανάγκες του μέσου χρήστη που θέλει μια πολυλειτουργική μοτοσυκλέτα στη μορφή ενός μεσαίου προς μεγάλου scooter. Το νέο MAXSYM TL αποτελεί μία κατηγορία από μόνο του καθώς προσφέρει ταυτόχρονα, δυναμικές επιδόσεις, άνεση, άριστη συμπεριφορά και sport εμφάνιση. Η σχεδίαση του MAXSYM TL είναι συμπαγής και επιθετική. Βασισμένη στη σύγχρονη αρχιτεκτονική μιας supersport μοτοσυκλέτας παρά ενός scooter, οι σχεδιαστές ολοκλήρωσαν την ιδέα στενεύοντας το μεσαίο τμήμα και ανασήκωσαν το πίσω τμήμα, αναδεικνύοντας τον sport χαρακτήρα του. Η εξάτμιση ακολουθεί τη σχεδίαση της ουράς, όντας ανασηκωμένη, καταλήγοντας μέσω ενός σιγαστήρα σε διπλή απόληξη, προσφέροντας έναν βαθύ ήχο που βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία οδήγησης. Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας των 465 κ.εκ. με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 41 ίππους στις 6.750 στροφές. Η στρωτή λειτουργία του κινητήρα, χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις που συνδυάζονται με οικονομική κατανάλωση καυσίμου που δεν ξερέρασε ποτέ τα 4,8 λίτρα/100 χλμ. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι το γεγονός πως η οδηγική του συμπεριφορά παραπέμπει σε μοτοσικλέτα. χάρη στη στιβαρότητά του και την άριστη κατανομή βάρους 50-50 και ακαμψία του πλαισίου και όχι σε...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!