Αλόνσο: Σε λίγα χρόνια τα πιο «κλειστά» πρωταθλήματα

Gazzetta team
Αλόνσο: Σε λίγα χρόνια τα πιο «κλειστά» πρωταθλήματα
Ο Αλόνσο πιστεύει ότι θα περάσουν λίγα χρόνια ακόμα για να δούμε περισσότερες ομάδες να διεκδικούν τον τίτλο

Στη Formula 1 όλοι περιμένουν την επόμενη χρονιά, τη σεζόν του 2022, όταν θα υπάρχει μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς και αναμένεται αυτό να δώσει την ευκαιρία για μεγάλες ανακατατάξεις. Αυτό ήταν το σκεπτικό του Φερνάντο Αλόνσο όταν πέρυσι ανακοίνωσε την επιστροφή του στη Formula 1 με την Alpine, που τότε βέβαια ονομαζόταν Renault. Ο Ισπανός πρωταθλητής ήθελε να είναι παρών το 2022, ελπίζοντας ότι οι ανακατατάξεις στη δυναμικότητα των ομάδων που μπορεί να φέρουν οι αλλαγές στους κανονισμούς θα του δώσουν την ευκαιρία να κυνηγήσει αυτό που θέλει περισσότερο: έναν ακόμα παγκόσμιο τίτλο.

Αυτό που θέλουν περισσότερο οι φίλοι της F1, όμως, είναι ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, στο οποίο πολλές ομάδες θα παλεύουν για τις νίκες και τους τίτλους. Από το 2014 και ύστερα έχουμε γίνει μάρτυρες της μονοκρατορίας της Mercedes, που έχει χρειαστεί να δώσει μάχη για τους τίτλους της μόνο με μία ομάδα κάθε φορά, όπως κάνει φέτος με τη Red Bull.

Οι μάχες θα έρθουν αργότερα

Σύμφωνα με τον Αλόνσο, ακόμα και μετά τις αλλαγές των κανονισμών το 2022 θα χρειαστεί να περάσουν άλλα 2-3 χρόνια για να φτάσουμε σε μια τέτοια κατάσταση στο πρωτάθλημα. Ο Ισπανός ρωτήθηκε γι’ αυτό στη μεγάλη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Autosport, και μέρος της προδημοσιεύτηκε στο motorsport.com, και απάντησε: «Όσον αφορά τη μάχη για το πρωτάθλημα και άλλες πιθανότητες, είναι δύσκολο να ξέρει κάποιος. Νομίζω ότι την πρώτη χρονιά των νέων κανονισμών συνήθως μία ομάδα παίρνει κάτι έξτρα γιατί ερμηνεύουν τους κανονισμούς λίγο διαφορετικά και ίσως κερδίζουν πλεονέκτημα. Αλλά ελπίζουμε ότι δύο με τρία χρόνια μετά την εφαρμογή των κανονισμών το 2022 θα έχουμε πολύ στενό ανταγωνισμό ανάμεσα στις ομάδες και αυτό θα είναι καλύτερο για το μέλλον.

Επομένως δεν ξέρω αν αυτόν ο στενός ανταγωνισμός θα έρθει το 2002 αλλά σίγουρα θα έρθει, επειδή νομίζω ότι οι κανονισμοί έχουν φτιαχτεί για να καλύψουν όσο γίνεται περισσότερα πράγματα (σ.σ. από αυτά που θα κάνουν οι ομάδες) και κάνουν όλα τα τμήματα του αυτοκινήτου που δίνουν τις επιδόσεις σχεδόν στάνταρ για όλους, για να υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!