Νέος Κινέζος κατασκευαστής στη Formula E
Οι Κινέζοι αυτοκινητοκατασκευαστές θέλουν να εκμεταλλευθούν την εκρηκτική εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης και να πλασαριστούν στις κορυφαίες θέσεις παγκοσμίως. Αυτό ισχύει ήδη σε μεγάλο βαθμό, καθώς οι τρεις από τις πέντε εταιρείες αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο προέρχονται από την Κίνα. Συγκεκριμένα η BYD βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 229.506 πωλήσεις πίσω από την αμερικανική Tesla (367.820 πωλήσεις) και ακολουθούν οι BAIC (160.251), SAIC (137.666), για να συμπληρώσει την πρώτη πεντάδα η γερμανική BMW με 128.883 ταξινομήσεις.
Aποντη η Nio333 εφέτος
Ωστόσο καμία από τις προαναφερόμενες τρεις κινέζικες εταιρείες δεν συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula E, κάτι που σκοπεύει να αλλάξει σύντομα η Lisheng Racing, που αγόρασε την ομάδα Nio. Η Nio είναι μεν κινέζικη, ωστόσο αποσύρεται σταδιακά από τη Formula E και έτσι υποστηρίζει πλέον μόνον ως χορηγός τη Lisheng Racing της οποίας η ομάδα ονομάζεται Nio333. Ωστόσο η Nio333 χρησιμοποιεί κινητήρες Penske της προηγούμενης χρονιάς και έτσι είναι η μόνη ομάδα εφέτος χωρίς βαθμούς.
Ετσι διέρρευσε η φήμη, ότι η Lisheng Racing εξελίσσει για την επόμενη σεζόν ένα δικό της μοτέρ που θα κατασκευάζεται στην Αγγλία και θα έχει ντόπιους προμηθευτές. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει η Nio333 η δέκατη εργοστασιακή ομάδα της Formula E μαζί με τις ήδη υπάρχουσες DS, BMW, Jaguar, Nissan, Mercedes, Audi, Porsche, Mahindra και Penske. Εκτός απροόπτου βέβαια, καθώς ενδέχεται να μπουν και άλλοι κατασκευαστές στο πρωτάθλημα της Formula E που ευνοείται από την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Την ίδια στιγμή τα εργοστάσια φαίνεται να αποφεύγουν τη Formula 1 και να προτιμούν τη λύση της Formula E.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!