VW T-Roc, Golf μιας άλλης γενιάς! (pics & vid)

Gazzetta team
VW T-Roc, Golf μιας άλλης γενιάς! (pics & vid)
Η εκτόξευση των πωλήσεων στα SUV ανάγκασε την VW να εξερευνήσει τη “χρυσή συνταγή” σε εκείνο το κομμάτι της αγοράς και στη Γερμανία θεωρούν πως τη βρήκαν με το T-Roc.

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει και μαζί του αλλάζουν όλα. Ανάγκες, απαιτήσεις και επιλογές. Η VW προσπαθώντας να μην μείνει άλλο πίσω στην κατηγορία των SUV όπου είχε δύο διαθέσιμες επιλογές για την προηγούμενη δεκαετία, με τα Tiguan και Touareg, επεκτείνει τη γκάμα των SUV με το T-Roc.

Το νέο SUV βασισμένο στην πλατφόρμα MQB φιλοδοξούν στο Βόλφσμπουργκ πως θα αποτελέσει ένα Golf με διαφορετικά χαρακτηριστικά στην εμφάνιση, τα οποία όμως δεν προκύπτουν από κάποιο μαρκετίστικο παιχνίδι για να αυξηθούν τα διαθέσιμα μοντέλα, αλλά από την ισχυρή άνοδο της συγκεκριμένης κατηγορίας στις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων.

Ως Crossover το VW T-Roc προτάσσει την ελκυστική εικόνα με λεπτομέρειες που τονίζουν τη διάθεση για περιπέτεια. Σχεδιαστικά οι συνδυασμοί διχρωμίας, οι επιλογές χρωμάτων και η εξατομίκευση γενικώς το καθιστούν ένα αυτοκίνητο που μπορεί να απευθυνθεί στη νέα γενιά αγοραστών. Ενώ στο εσωτερικό επίσης, οι άνθρωποι της VW φροντίζουν επιμελώς να τονίζουν τα δυνατά χαρτιά τους, όπως το infotainment και η trendy αισθητική ώστε να περνούν σε δεύτερη μοίρα τα σκληρά πλαστικά.

Η άνεση είναι ένα σημαντικό στοιχείο στο εσωτερικό και ο χώρος αποσκευών που είναι δομικό χαρακτηριστικό της κατηγορίας, στο T-Roc αγγίζει τα 410 λίτρα και δίνει υπεροχή στην VW σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μέσα σε όλα αυτά η VW έχει “ποτίσει” το T-Roc και με τεχνολογικά χαρίσματα εξυπηρέτησης οδηγού και ασφάλειας που ανοίγουν το δρόμο στην ουσία και για το επόμενο SUV που θα έρθει αργότερα να συμπληρώσει τη γκάμα, το ID-Crozz, ένα προσιτό, ηλεκτρικό crossover.

Η παρουσίαση έγινε σε μια διαδρομή προς τα Τρίκαλα Κορινθίας που μας επέτρεψε να δούμε το T-Roc πως συμπεριφέρεται στους γλιστερούς από την υγρασία, στενούς δρόμους προς τα Μεσαία Τρίκαλα. Ο 1,0 λίτρου κινητήρας βενζίνης τον οποίο είχαμε στη διάθεσή μας δεν υστερεί σε δύναμη γενικώς αλλά και ούτε σε αυτές τις συνθήκες. Η ροπή είναι πάντα επιθυμητή σε μεγαλύτερες τιμές αλλά συνολικά ο συγκεκριμένος συνδυασμός με τους 115 ίππους φαντάζει η καλύτερη δυνατή επιλογή και τιμολογιακά και σε επίπεδο κατανάλωσης, σε συνδυασμό με την απόδοση.

Το μακρύ μηχανικό κιβώτιο επιτρέπει ξεκούραστη και άνετη μετακίνηση, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης δίνει την δυνατότητα ακόμη και επιφάνειες δύσβατες, να μην απασχολούν οδηγό και επιβάτες, όσον αφορά την άνεση.

Μιας και μιλήσαμε για τους κινητήρες για το T-Roc οι διαθέσιμες επιλογές θα είναι έξι, βενζίνης και πετρελαίου, χωρισμένες ουσιαστικά από τις ιπποδυνάμεις. Βασική ιπποδύναμη έτσι, είναι οι 115 ίπποι του βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου και του diesel των 1.600 κ.εκ. Ακολουθεί ο κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και ο δίλιτρος πετρελαίου με ίδια ιπποδύναμη και η κορυφαία κατηγορία απόδοσης είναι οι 190 ίπποι που προέρχονται από δύο δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου αντιστοίχως. Οι δύο τελευταίοι συνδυάζονται και με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion, αλλά και με κιβώτιο DSG προαιρετικά

Άμεσα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά θα είναι 4 επιλογές. Οι 115 ίπποι βενζίνης, οι 150 ίπποι βενζίνης και πετρελαίου με τον τελευταίο να διαθέτει και 4Motion σύστημα τετρακίνησης, καθώς ο δίλιτρος TDI επίσης με 4Motion. Το δεύτερο μισό του 2018 θα δούμε και τις άλλες διαθέσιμες επιλογές.

Όσον αφορά την τιμή το VW T-Roc ξεκινά από τις 19.650€ στη βασική έκδοση των 115 ίππων και φτάνει μέχρι τις 32.250€ με τον κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων με τετρακίνηση και DSG.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!