Οι τέσσερις πιο ασυνήθιστοι τύποι αερόσακων σε αυτοκίνητα! (pics)

Gazzetta team
Οι τέσσερις πιο ασυνήθιστοι τύποι αερόσακων σε αυτοκίνητα! (pics)
Μας αρέσουν οι πρωτότυπες ιδέες των κατασκευαστών αυτοκινήτων και μέσα σε αυτές, είναι και οι τέσσερις παρακάτω τύποι αερόσακων που εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς!

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους πάρα πολλούς αερόσακους προστασίας των επιβατών, για να είναι όσο το δυνατόν ασφαλέστερα σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση και φυσικά, να πετύχουν καλά αποτελέσματα στα crash tests.

Ωστόσο έχουμε δει και μερικούς αρκετά περίεργους αερόσακους που δεν χρησιμοποιήθηκαν ευρέως και μας εντυπωσίασαν, με τον τρόπο που σκέφτονται οι κατασκευαστές. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν από έναν για τον οδηγό και τον συνοδηγό, πλευρικούς, τύπου κουρτίνας και μερικά, για τα γόνατα του οδηγού, όμως οι τέσσερις που θα δείτε παρακάτω, χρησιμοποιήθηκαν ελάχιστα και ενδεχομένως, να μη τους γνωρίζετε καν!

Volvo

 

Η Volvo είναι πρωτοπόρος στο κομμάτι της ασφάλειας και όταν παρουσίασε το V40, μας έδειξε και έναν αερόσακο που ήταν έξω από την καμπίνα του αυτοκινήτου! Συγκεκριμένα, βρίσκεται πάνω από το καπό και κάτω από το παρμπρίζ και χρησιμεύει για την προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό. Έτσι το κεφάλι του πέφτει στα «μαλακά» και ο κίνδυνος τραυματισμού του μειώνεται σημαντικά.

Ford

Το σημερινό Mondeo ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που εφοδιάστηκε με αερόσακους στις ζώνες ασφαλείας των πίσω επιβατών. Ονομάστηκαν Inflatable Seatbelts και προστάτευαν ακόμη περισσότερο όσους κάθονταν στις πίσω θέσεις. Μάλιστα όταν είχε παρουσιαστεί το μοντέλο, είχαν σχολιαστεί αρκετά, με καλά λόγια φυσικά για την πρωτοτυπία τους.

Citroen

Εδώ έχουμε να κάνουμε με το C4 Cactus και έναν αερόσακο συνοδηγού, που όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν. Ωστόσο το περίεργο είναι στον τρόπο που αυτός «ξεδιπλώνεται»! Στο πάνω μέρος του ταμπλό, το C4 Cactus έχει ένα πολύ πρακτικό και μεγάλο ντουλαπάκι, που σε κάνει να αναρωτιέσαι που στο καλό βρίσκεται ο αερόσακος. Στην πραγματικότητα, «πέφτει» από την οροφή!

Toyota

Το 2008 η Toyota λάνσαρε το iQ, ένα μοντέλο πόλης που είχε στο στόχαστρό του το δημοφιλές Smart ForTwo. Το ασυναγώνιστο πλεονέκτημά του ήταν οι τέσσερις θέσεις (τρεισήμισι, για την ακρίβεια), όμως η φίρμα έπρεπε κάτι να σκεφτεί για να προστατέψει περισσότερο τους πίσω επιβάτες, που απέχουν ελάχιστα εκατοστά από το πίσω παρμπρίζ και σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, θα είχαν... πρόβλημα. Έτσι παρουσίασε έναν αερόσακο για το σημείο που συζητήθηκε πολύ και βοήθησε το λιλιπούτειο Toyota να αποσπάσει τα πέντε αστέρια από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!