Τέσσερις μάρκες, που αυτονομήθηκαν από τις μητρικές εταιρείες τους!

Gazzetta team
Τέσσερις μάρκες, που αυτονομήθηκαν από τις μητρικές εταιρείες τους!
Το τελευταίο διάστημα, έχουμε δει πολλές νέες μάρκες να... ξεφυτρώνουν με γνώριμα ονόματα, οπότε τις συγκεντρώνουμε όλες μαζί!

Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας κόσμος που δεν αρκεί να παράγεις ένα καλό προϊόν, αλλά επιβάλλεται να το... σερβίρεις και σωστά. Έτσι πολλές μάρκες που θέλουν να μπουν σε άγνωστες για αυτές χωράφια, σκέφτονται άλλους τρόπους ώστε να το επιτύχουν.

Για παράδειγμα, μια φίρμα που είναι γνωστή για τα ανθεκτικά, φθηνά και μικρά αυτοκίνητα που παράγει είναι δύσκολο να παρουσιάσει ένα μεγάλο, πολυτελές και ακριβό μοντέλο. Λίγοι θα το αγοράσουν, καθώς σε αυτό το επίπεδο παίζει μεγαλύτερο ρόλο το image, οπότε αν η εν λόγω εταιρεία θελήσει να μπει σε αυτή την κατηγορία, θα ιδρύσει μια νέα μάρκα για να λανσάρει τα νέα μοντέλα της!

Στην παρακάτω λίστα συγκεντρώσαμε τρεις νέες μάρκες, που χρησιμοποιούν το όνομα γνωστών εκδόσεων, μέχρι πρόσφατα, αλλά και μια περίπτωση με το ακριβώς αντίστροφο, δηλαδή μια μάρκα που χάρισε το όνομά της σε μια έκδοση ενός μοντέλου. Δεν αναφερόμαστε λοιπόν στις φίρμες που απλά λάνσαραν οι μεγαλύτερες εταιρείες (όπως η Lexus ή η Infiniti, από την Toyota και τη Nissan αντίστοιχα, για παράδειγμα). Δείτε ποιες είναι ακριβώς από κάτω!

Cupra

 

Οι κορυφαίες, από πλευράς επιδόσεων, εκδόσεις των SEAT λέγονται Cupra και τώρα η ισπανική φίρμα αποφάσισε να απομονώσει αυτό το brand από την γκάμα της και να το λανσάρει σαν αυτόνομη μάρκα. Ουσιαστικά θα προσφέρει και πάλι τις γρήγορες παραλλαγές των SEAT όμως θα έχει διαφορετικό σήμα και θα παρουσιάζεται σαν μια ξεχωριστή εταιρεία. Τα πρώτα της μοντέλα θα τα γνωρίσουμε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και με αυτό τον τρόπο η SEAT θέλει να αναθέσει τη σπορ πλευρά της στην Cupra, ώστε εκείνη να αφοσιωθεί στην εξέλιξη της τεχνολογίας και των πρωτοποριακών συστημάτων που αναπτύσσει.

DS

Η Citroen έχει μια μεγάλη παράδοση στα μεγάλα και πολυτελή αυτοκίνητα, που ξεκινούν από την πρωτοποριακή DS ή όπως τη γνωρίζουμε στην Ελλάδα, το βάτραχο. Αυτό το μοντέλο λεγόταν Citroen DS και η γαλλική εταιρεία, αρκετά πρόσφατα, αναβίωσε αυτό το όνομα ως εκδόσεις των αυτοκινήτων της. Στην αρχή, παρουσίασε το Citroen DS3 όμως δεν άργησε να πάρει τη μεγάλη απόφαση και να κάνει μια αυτόνομη μάρκα. Σήμερα, τo ίδιo μοντέλo λέγεται DS 3, χωρίς δηλαδή το Citroen και στην γκάμα της εταιρείας υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητα όπως το DS 5, τα DS 4 / DS 4 Crossback και το ολοκαίνουργιο SUV DS 7 Crossback.

Polestar

Η Volvo είναι γνωστή για την ασφάλεια των αυτοκινήτων της, την υψηλή ποιότητά τους και την αντοχή τους. Όταν αποφάσισε να λανσάρει γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της, χρησιμοποίησε την Polestar, μια εταιρεία που εξαγοράστηκε από τους Σουηδούς και το όνομά της εμφανιζόταν σαν ένα απλό συνοδευτικό των γρήγορων Volvo. Πλέον πέρασε σαν μια ανεξάρτητη φίρμα, που έχει δικό της πλάνο, φτιάχνει διαφορετικά αυτοκίνητα (αν και βασίζονται στα Volvo) και έχουν σαν προτεραιότητα την αξεπέραστη τεχνολογία, την ασφάλεια, το επαναστατικό ντιζάιν και την ηλεκτροκίνηση. Όλα της τα αυτοκίνητα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά ενώ αναπτύσσει ένα ευέλικτο πρόγραμμα ιδιοκτησίας του οχήματος που μοιάζει περισσότερο με χρονομίσθωση (leasing) παρά με τη συμβατική έννοια της αγοράς του.

Maybach

Η συγκεκριμένη περίπτωση, είναι η ακριβώς αντίστροφη από τις παραπάνω. Η Mercedes-Benz είχε αγοράσει τη Maybach που κατασκεύαζε κορυφαίες λιμουζίνες με πανάκριβες τιμές αγοράς, κορυφαία ποιότητα, άνεση και τεχνολογία, όμως αποφάσισε τελικά να την αποσύρει από την αγορά. Σκέφτηκε ωστόσο πως θα είναι κρίμα να πάει χαμένο ένα τόσο εμπορικό brand και έτσι λανσάρει την κορυφαία, από πλευράς πολυτέλειας, S-Class με το σχετικό όνομα. Δεν ονομάζεται δηλαδή Mercedes-Benz αλλά Mercedes-Maybach και είναι η επιτομή της λιμουζίνας, που καθηλώνει με τα προσόντα της και φυσικά, την τιμή της.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!