Με «πολεμική» διάθεση και 200 ίππους το νέο Ford Fiesta ST (pics & vid)

Gazzetta team
Με «πολεμική» διάθεση και 200 ίππους το νέο Ford Fiesta ST (pics & vid)
Το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μαζί με το Launch Control και τον νέο τρικύλινδρο 1.5 EcoBoost κινητήρα, κάνουν το νέο Fiesta ST πιο... άγριο από ποτέ!

Έτοιμο να πέσει στη μάχη με τα υπόλοιπα «πυραυλοκίνητα» supermini είναι το Ford Fiesta ST, το οποίο δεν αστειεύεται και δείχνει να είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.

Το μικρό μοντέλο της Ford πάντα αγαπούσε τις στροφές και οι συζητήσεις για την άριστη οδική συμπεριφορά του ήταν πολλές, όμως στη νέα γενιά η Μπλε Οβάλ εταιρεία προχώρησε ακόμη ένα βήμα και τοποθέτησε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife.

Ο «αγωνιστικός» χαρακτήρας του ενισχύεται και από το σύστημα Launch Control, που εγγυάται ταχύτατες εκκινήσεις και το πλαίσιο έχει ενισχυθεί από τη Ford Performance, με σκοπό να βελτιωθεί η ακρίβεια του εμπρός μέρους κατά την είσοδο στις στροφές και η ενδοτικότητα του πίσω μέρους για σωστή τοποθέτηση στη γρήγορη οδήγηση.

Ο οδηγός του Fiesta ST θα μπορεί να επιλέγει και ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα (Normal, Sport, Track) που επεμβαίνουν στο σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας και τον κινητήρα. Μιλώντας για τον τελευταίο, πρόκειται για τον τρικύλινδρο τούρμπο βενζίνης 1.5 EcoBoost που παράγει 200 ίππους και 290 Nm μέγιστη ροπή στρέψης.

 

Τα 0-100 χλμ./ώρα θα έρθουν σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 232 χλμ./ώρα σύμφωνα με τη Ford, όμως η μάρκα έχει επενδύσει και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ώστε το κορυφαίο Fiesta να είναι μεν ένα απολαυστικό και γρήγορο αυτοκίνητο αλλά το κόστος χρήσης του να μην ξεφεύγει σημαντικά από ένα απλό Fiesta.

Έτσι ο EcoBoost διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου γκαζιού, με μεγάλο όφελος στις απαιτήσεις καυσίμου. Σημειώστε, ότι το γρήγορο supermini της Ford θα διατίθεται με σπορ καθίσματα της Recaro, τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, το νέο σύστημα infotainment της μάρκας (SYNC 3), 17άρες ή προαιρετικά 18άρες ζάντες αλουμινίου και τρίθυρο ή πεντάθυρο αμάξωμα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!