Τα SUV εκτοξεύουν τις πωλήσεις της Peugeot
Ο γαλλικός όμιλος PSA διέβλεψε νωρίς την τάση του αγοραστικού κοινού για σύγχρονα και ασφαλή SUV. Γι’ αυτό και εφάρμοσε μία ειδική στρατηγική ανάπτυξης στον συγκεκριμένο τομέα, η οποία φέρει τον τίτλο «Push to Pass» (δηλαδή ‘’Πίεσε για να Προσπεράσεις’’) και είχε καταπληκτικά αποτελέσματα. Eίναι μάλιστα χαρακτηριστικό, ότι το 23% του κύκλου εργασιών της PSA για πέρυσι αναλογεί σε πωλήσεις μοντέλων SUV.
Μόνον η μάρκα Peugeot πούλησε το 2017 σε παγκόσμιο επίπεδο περίπου 600.000 SUV’s, ενώ βρίσκεται στη δεύτερη θέση των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων εμφανίζοντας σχεδόν 60% αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με το 2016.
Αιχμή του δόρατος αποτελεί το νέο SUV Peugeot 3008, που ψηφίστηκε στην Ευρώπη «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2017», ενώ έχει διακριθεί με άλλα 38 βραβεία. Η ζήτηση για το νέο Peugeot 3008 παραμένει υψηλή, όπως δείχνουν και 259.300 πωλήσεις του πέρυσι σε όλον τον πλανήτη. Εξαιρετική πορεία είχαν και το Peugeot 5008 με 85.900 πωλήσεις, όπως επίσης το Peugeot 4008 με 51.500 ταξινομήσεις και κύρια αγορά την Κίνα.
Ιδιαίτερα επιτυχημένα είναι τα SUV της Peugeot και στην ελληνική αγορά. Το μικρότερο SUV των Γάλλων, το Peugeot 2008, διακρίνεται για την ευελιξία του και οι τιμές του ξεκινούν από 14.850 ευρώ. Το πολυβραβευμένο Peugeot 3008 γοητεύει σχεδιαστικά και τεχνολογικά και κοστίζει από 24.900 ευρώ, τόσο με κινητήρα βενζίνης όσο και πετρελαίου, ενώ το υπερευρύχωρο Peugeot 5008 λανσαρίστηκε πρόσφατα στη χώρα μας με τιμές εκκίνησης από 25.800 ευρώ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!