Suzuki Hayabusa Sport, ένα αυτοκίνητο με καρδιά μοτοσικλέτας (pics)

Gazzetta team
Suzuki Hayabusa Sport, ένα αυτοκίνητο με καρδιά μοτοσικλέτας (pics)
Η ιδέα ενός πανάλαφρου αυτοκινήτου με κινητήρα μοτοσικλέτας και σπορ σχεδιασμό υλοποιήθηκε στο πρωτότυπο της Suzuki, το οποίο δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή!

Πρώτα μας άνοιξε η Suzuki την όρεξη και μετά μας άφησε στα κρύα του λουτρού. Ας τα πάρουμε όμως όλα με τη σειρά. Ήταν το σωτήριο έτος 2002, όταν αποκάλυψε η ιαπωνική μάρκα στο Tokyo Motor Show ένα πρωτότυπο με καινοτόμες προδιαγραφές. Το Hayabusa Sport Prototype έμοιαζε με τα σκληροπυρηνικά μοντέλα της βρετανικής μανουφακτούρας TVR και –το κυριότερο- εφοδιαζόταν με κινητήρα μοτοσικλέτας. Ενας λόγος παραπάνω λοιπόν να κάνει πρεμιέρα στο Tokyo Motor Show, που είναι η μοναδική διεθνής έκθεση με περίπτερα για αυτοκίνητα, αλλά και για μοτοσικλέτες.

Βέβαια, το πανάλαφρο πρωτότυπο με βάρος φτερού μόλις 550 κιλών δεν αρκέστηκε μόνον στην σπορ εμφάνιση, αλλά προικίστηκε με τον κινητήρα της μοτοσικλέτας Suzuki GSX 1300R, γνωστότερης ως Hayabusa, που λανσαρίστηκε το 1999 και ήταν το πρώτο δίκυκλο μαζικής παραγωγής με τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1,3 λίτρων απέδιδε 175 άλογα ισχύ και 138 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, τοποθετήθηκε αρχικά στο αγωνιστικό αυτοκίνητο Formula Suzuki Hayabusa και ακολούθως στο πρωτότυπο Hayabusa Sport Protype (HSP). Το τελευταίο εφοδιαζόταν με εξατάχυτο σειριακό σαζμάν έξι σχέσεων, που μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ διέθετε πόρτες με μηχανισμό χάρη στον οποίο ανασηκώνονταν «ψαλιδωτά».

Παρά το μεγάλο ενδιαφέρον που προκάλεσε το καινοτόμο πειραματικό μοντέλο στους επισκέπτες της έκθεσης και γενικότερα στους φίλους των αυθεντικών σπορ μοντέλων, δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, έστω και σε περιορισμένο αριθμό!

 

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!