Επιμένοντας κλασικά
Η σύγχρονη αναβίωση των γυμνών μοτοσικλετών μετρά και αυτή πολλά χρόνια, δεκαετίες για την ακρίβεια, καθώς η πρώτη XJR παρουσιάστηκε το 1993. Σήμερα, η XJR έχει ανέβει στο μέγιστο των κυβικών της γκάμας, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά αερόψυκτο κινητήρα των 2 ΕΕΚ και των 4 βαλβίδων/κύλινδρο να έχει φτάσει στα 1.251 κ.εκ. Όπως είναι προφανές από τη συνολική σχεδίαση και κατασκευή του τεράστιου μοτέρ, πρώτη προτεραιότητα αποτελεί η απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, γι’ αυτό η ροπή των 108 Nm που αποδίδεται στις 6.000 σ.α.λ. αποτελεί το κυρίαρχο στοιχείο. Η ισχύς των 98 ίππων είναι τόση – όση απαιτείται για να ικανοποιεί ο οδηγός και το σπορ ένστικτό του, ενώ οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ της Ohlins και επίσης ρυθμιζόμενο, συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός. Το βάρος, στα 240 κιλά, είναι αρκετό αλλά δεν δημιουργεί πρόβλημα σε σχέση με τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας, ενώ τα φρένα, με δύο δίσκους εμπρός, έναν πίσω και ακτινικές δαγκάνες είναι προοδευτικά και αρκούντως ισχυρά. Τα όργανα είναι κλασικά, κυκλικά και αναλογικά, με μια μικρή ψηφιακή οθόνη στη βάση τους, μαζί με τις ενδεικτικές λυχνίες. Ζάντες και ελαστικά είναι μεγάλου πλάτους, με 120 χιλιοστά εμπρός και 180 πίσω, συμβάλλοντας και αυτά στο σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και μικρός ανεμοθώρακας, εξασφαλίζοντας σημαντικά αυξημένες ταξιδιωτικές ικανότητες στη μεγάλη XJR. Με κόστος που ξεκινά από τις 10.600 ευρώ, η XJR 1300 είναι, εκτός από μια εξαιρετική νοσταλγική σπορ μοτοσικλέτα, μια χρηστική κατασκευή που μπορεί να σας συντροφεύει δεκαετίες στις αναζητήσεις σας ανά τον κόσμο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!