Tα 11 γρηγορότερα αυτοκίνητα στην «Πράσινη κόλαση» (vids)
Μόνον τυχαίο δεν είναι το προσωνύμιο «Πράσινη κόλαση» για την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, που διασχίζει το δάσος του όρους Άιφελ. Το γερμανικό αυτοκινητοδρόμιο έχει μήκος 21 χιλιομέτρων με ευθείες, κλειστές φουρκέτες και παρατεταμένες στροφές, υψομετρικές διαφορές, κλίσεις και οτιδήποτε θα μπορούσε να ερεθίσει την καρδιά κάθε εραστή της γρήγορης οδήγησης. Γι αυτό δεν ξενίζει το γεγονός, ότι πάρα πολλές εταιρείες αυτοκινήτων δοκιμάζουν εκεί τα νέα μοντέλα τους πριν βγουν στην παραγωγή, ενώ επιδιώκουν να μπει το όνομά τους στη μεγάλη λίστα με τα ρεκόρ ταχύτητας ανά κατηγορία.
Αυτή την στιγμή κατέχει το απόλυτο ρεκόρ γύρου η Porsche 919 Hybrid Evo με 5:19,546 λεπτά, ενώ το Renault Megane RS Trophy-R είναι το γρηγορότερο –μέχρι σήμερα- εμπροσθοκίνητο μοντέλο παραγωγής στην «Πράσινη Κόλαση». Ας δούμε όμως τους κατόχους έντεκα εντυπωσιακών ρεκόρ ταχύτητας σε ισάριθμες κατηγορίες οχημάτων, στα οποία δεν έχουν γίνει βελτιώσεις!
1. Το γρηγορότερο επαγγελματικό βανάκι
Το ρεκόρ ταχύτητας ανήκει από το 2004 σε ένα Ford Transit χωρίς καμία μετατροπή, στο τιμόνι του οποίου καθόταν η Γερμανίδα οδηγός ταχύτητας Ζαμπίνε Σμιτς. Ο χρόνος του συγκεκριμένου βαν ήταν 10:08 λεπτά, ενώ πρέπει να πούμε, ότι το 2014 είχε σπάσει το συγκεκριμένο ρεκόρ ένα βανάκι VW T5 με 9:22 λεπτά, το οποίο ωστόσο είχαν «περιποιηθεί καταλλήλως Βρετανοί βελτιωτές.
2. Το γρηγορότερο μικρό μοντέλο παραγωγής
Ο συγκεκριμένος τίτλος πηγαίνει σε ένα Renault Clio R.S. 220 Trophy, που πέτυχε το 2016 χρόνο 8:23,0 λεπτά.
3. Το γρηγορότερο SUV
Εδώ έχουμε νικητή ένα ιταλικό μοντέλο και πιο συγκεκριμένα την Alfa Romeo Stelvio QV, καθώς ένα τέτοιο αυτοκίνητο έκανε τον γύρο της πίστας το 2017 σε 7:51,7 λεπτά.
4. Το γρηγορότερο στέισον βάγκον
Μία Mercedes – AMG E 63 S Wagon κατέρριψε το 2017 τον μύθο του τυπικού οικογενειακού στέισον βάγκον, γράφοντας χρόνο 7:45,19 λεπτά στο Νίρμπουργκρινγκ.
5. Το γρηγορότερο εμπροσθοκίνητο μοντέλο
Στη συγκεκριμένη κατηγορία δίνεται παραδοσιακά μεγάλη μάχη. Το ρεκόρ πήρε πίσω εφέτος το Renault Megane R.S. Trophy – R, κατεβάζοντας τον χρόνο του Honda Civic Type R κατά τρία δευτερόλεπτα και πετυχαίνοντας 7:40.100 λεπτά.
6. Η γρηγορότερη λιμουζίνα παραγωγής
To συγκεκριμένο ρεκόρ κατέχει ένα βρετανικό μοντέλο και πιο συγκεκριμένα μία Jaguar XE SV Project 8, η οποία χρονομετρήθηκε το 2017 σε 7:21,33 λεπτά.
7. Το γρηγορότερο μοντέλο με turbo
Eδώ κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια, αφού ο νικητής της κατηγορίας είναι ένα Nissan GT-R Nismo από το 2013, οπότε είχε σταματήσει το χρονόμετρο στα 7:08,679 λεπτά.
8. Η γρηγορότερη Formula 1
Το ρεκόρ γύρου σε επίσημο αγώνα της Formula 1 ανήκει στον Ελβετό Κλέι Ρεγκατσόνι, που πέτυχε το 1975 7:06,4 λεπτά με μία Ferrari 312T. Ωστόσο την ίδια χρονιά έγραψε ο Νίκι Λάουντα με ένα ίδιο μονοθέσιο ακόμη καλύτερο χρόνο και πιο συγκεκριμένα 6:58,6 λεπτά.
9. Το γρηγορότερο αμερικάνικο μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο
Στη συγκεκριμένη κατηγορία κατέχει το ρεκόρ γύρου στο Νίρμπουργκρινγκ από το 2017 μία Dodge Viper ACR με χρόνο 7:01,3 λεπτά.
10. Το γρηγορότερο ηλεκτρικό μοντέλο
Η κινέζικη ΝΙΟ έκανε αίσθηση το 2016 με το ηλεκτροκίνητο μοντέλο ΕΡ9, του οποίου ο χρόνος ήταν μόλις 6:45,9 λεπτά.
11. Το γρηγορότερο από όλα
Μία Porsche είναι η Βασίλισσα του Νίρμπουργκρινγκ. Συγκεκριμένα πρόκειται για μία 919 Hybrid Evo, που έγραψε πριν 11 μήνες τον φανταστικό χρόνο των 5:19,546 λεπτών!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!