Το νέο Hyundai i10 τρίτης γενιάς αποκαλύπτεται (pics)
Πολλοί κατασκευαστές αποσύρονται από την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, επειδή δεν την θεωρούν πλέον κερδοφόρα και επικεντρώνονται στις μεγαλύτερες. Ωστόσο, η Hyundai συνεχίζει να ποντάρει στο μικρό i10 και παρουσίασε το μοντέλο τρίτης γενιάς, που έχει μεγάλες αισθητικές διαφορές σε σχέση με το απερχόμενο, το οποίο είχε λανσαριστεί το 2013. Βέβαια, οι αλλαγές δεν περιορίζονται στο σχεδιαστικό σκέλος, αλλά επεκτείνονται και σε άλλους τομείς.
Το κορεάτικο μίνι απέκτησε μία πιο μοντέρνα μάσκα με νέα φωτιστικά σώματα και φώτα ημέρας ενσωματωμένα στις γρίλιες. Οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου Hyundai i10 παρέμειναν σχεδόν ταυτόσημες με του προηγούμενου. Ετσι διαθέτει 3,67 μ. μήκος και μεταξόνιο 2,42 μ., ενώ έχουμε αύξηση του πλάτους κατά 20 χιλιοστά, κυρίως για μεγαλύτερους διαθέσιμους χώρους για τους πίσω επιβάτες και μείωση του ύψους κατά 2 εκατοστά για δυναμικότερη εμφάνιση. Ο χώρος αποσκευών παρέμεινε επίσης στα 252 λίτρα, όπως συμβαίνει και με το σημερινό μοντέλο, όπου φτάνει έως τα 1.046 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.
Μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει στο αναβαθμισμένο εσωτερικό του Hyundai i10 τρίτης γενιάς. Το κόκπιτ έχει κατασκευαστεί από ποιοτικότερα υλικά και το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη των 8,0 ιντσών είναι συμβατό με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto. Ετσι προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφορία, τον καιρό, τα πιο κοντινά πρατήρια καυσίμων, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ενεργοποίησης διαφόρων λειτουργιών από μακριά, όπως για παράδειγμα ο χειρισμός του συστήματος κλιματισμού.
Στη διάθεση του οδηγού και των επιβατών θα βρίσκονται προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως της αυτόματης επιβράδυνσης εμπρός από εμπόδια, της κάμερας που αναγνωρίζει εκτός από οχήματα και πεζούς, την αυτόματη επιλογή της σωστής σκάλας στους προβολείς, του συστήματος προειδοποίησης για τις περιπτώσεις απόκλισης εκτός των ορίων της λωρίδας κυκλοφορίας, του συστήματος αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού, κλπ.
Το νέο i10 θα εφοδιάζεται με δύο αναβαθμισμένους κινητήρες βενζίνης, 1,0 και 1,2 λίτρων, που διακρίνονται για τη σπιρτάδα και την οικονομία τους. Ο μικρότερος είναι τρικύλινδρος και αποδίδει 67 ίππους ισχύ και 96 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, ενώ ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος διαθέτει 84 ίππους ισχύ και 118 Nm μέγιστη ροπή στρέψης. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων ή –προαιρετικά- με αυτόματο σαζμάν πέντε σχέσεων. Θα υπάρξει επίσης και ειδική έκδοση ECO για χαμηλότερη κατανάλωση, η οποία θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων διαφορετική κλιμάκωση σχέσεων του σαζμάν, τέσσερις και όχι πέντε θέσεις και τροχούς 14 ιντσών.
Η επίσημη πρεμιέρα του νέου κορεάτικου μίνι θα γίνει στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης από τις 12 έως τις 22 Σεπτεμβρίου, ενώ το λανσάρισμα του νέου Hyundai i10 στην ελληνική αγορά θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2020.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!