Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Mitsubishi L200 

Πέτρος Σηφαλάκης
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Mitsubishi L200 
To δημοφιλές Pick-Up της Mitsubishi επιστρέφει ανανεωμένο στην έκτη γενιά του, με βελτιωμένη τετρακίνηση, τεχνολογική πρόοδο και σημαντικές προσθήκες στον εξοπλισμό ασφαλείας.

Τα διπλοκάμπινα Pick-Up έχουν αρχίσει να γίνονται όλο και πιο φιλικά προς την καθημερινή συμβίωση, σαν ένα μεγάλο SUV για παράδειγμα, χωρίς πολλές παραχωρήσεις εκτός των προφανών που προκύπτουν από τις τεράστιες διαστάσεις τους. Το L200 της Mitsubishi ήταν πάντοτε ένα από τα μοντέλα που ξεχώριζε στην αγορά και στη σημερινή του γενιά είναι πιο εξευγενισμένο από ποτέ, χωρίς να χάνει κανένα μέρος από την σκληροπυρηνική του ταυτότητα. Αισθητικά η διαφοροποίησή του από το προηγούμενο μοντέλο είναι περισσότερο από αισθητή. Στο εμπρός τμήμα υιοθετείται η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας με τα τρία διαμάντια, παραπέμποντας σαφώς στο νέο Outlander και το Eclipse Cross.

Όπως μας ενημέρωσαν από τη Mitsubishi η νέα σχεδιαστική ταυτότητα επιτρέπει την τοποθέτηση των φωτιστικών σωμάτων τέσσερα εκατοστά ψηλότερα και έτσι, ανασχεδιάζεται και ο προφυλακτήρας χαμηλότερα, ενισχύοντας τις εκτός δρόμου ικανότητες με μεγαλύτερη γωνία προσέγγισης, αλλά και δυνατότητα προσπέλασης βαθύτερου υδάτινου εμποδίου. Μιλώντας για εκτός δρόμου, η τετρακίνηση Super Select II παραμένει και μάλιστα, είναι ακόμη πιο αναβαθμισμένη. Διαθέτει δύο μπλοκέ διαφορικά, κεντρικό και πίσω, έχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και τέσσερα νέα προγράμματα λειτουργίας (Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock) που σε συνδυασμό με το Hill Descent Control δημιουργούν την απόλυτη πρόταση για εκτός δρόμου περιπλανήσεις.

 

Στις εκτός δρόμου διαδρομές που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο, διαπιστώσαμε ότι καταπίνει όλα τα εμπόδια που θα βρεθούν μπροστά του, με χαρακτηριστική ευκολία. Αυτό όμως, το έκανε και η πέμπτη γενιά του L200. Η μεγάλη διαφορά με την τελευταία, είναι η πολύ καλύτερη λειτουργία της ανάρτησης χωρίς φορτίο στην καρότσα, που πλέον αναπηδά πολύ λιγότερο και είναι πολύ πιο ξεκούραστη! Οι μηχανικοί της Mitsubishi σέταραν την ανάρτηση για πιο ομαλή λειτουργία και πίσω, πρόσθεσαν ακόμη ένα φύλλο σούστας, που φτάνουν πλέον τα έξι στο σύνολό τους. Ο κινητήρας πλέον είναι ένας μικρότερος τουρμποντίζελ των 2.2 λίτρων με 150 ίππους και 400 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.. Συνδυάζεται είτε με ένα χειροκίνητο εξάρι σασμάν, είτε με ένα αυτόματο ισάριθμων ταχυτήτων και πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro6d temp, το πρώτο στην κατηγορία του.

Ο κινητήρας έχει πλούσια ροπή που σε μεγάλο μέρος καλύπτει τη διαφορά ισχύος με το προηγούμενο L200 στη High Power έκδοση των 180 ίππων. Όμως, κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. δεν εμφανίζεται τόσο πρόθυμος να ανεβάσει στροφές, φαινόμενο που σε μεγάλο βαθμό εξαλείφει το αυτόματο σασμάν που αντιδρά αρκετά γρήγορα. Η Mitsubishi είπε χαρακτηριστικά ότι η κατά 51% νέα, έκτη γενιά, εξελίχθηκε με γνώμονα την πρόοδο στην τετρακίνηση, στη συνδεσιμότητα και στην ασφάλεια. Συνεχίζοντας με τον δεύτερο «πυλώνα» εξέλιξης βλέπουμε ότι στο εσωτερικό, έγινε προσεκτική δουλειά ώστε το L200 να μπει στη σύγχρονη εποχή. Τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά θυμίζουν σε κάποιο βαθμό την πέμπτη γενιά. Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων όμως, έχει αναβαθμιστεί, όπως και το ίδιο το σύστημα που πλέον είναι σύγχρονο και καλύπτει όλες τις νέες τάσεις, από σύνδεση με smartphone μέσω Bluetooth έως και Android Auto ή Apple CarPlay.

Ο πίνακας οργάνων επίσης ανασχεδιάστηκε, τα ξεπερασμένα γραφικά για τις ενδείξεις του συστήματος τετρακίνησης ενσωματώθηκαν πλέον σε μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που μας τα δείχνει τρισδιάστατα πλέον και δόθηκε μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, για την άνεση όλων των επιβατών στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, με τέσσερις συνολικά θύρες USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. Η εξέλιξη στην ασφάλεια γίνεται αμέσως σαφής διαβάζοντας τον στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας. Εκτός όλων όσων είχε η προηγούμενη γενιά, με προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και πολλά ακόμη, η νέα έχει σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης, προειδοποίηση ύπαρξης οχήματος στη «νεκρή» γωνία, Rear Cross Traffic Alert για ασφαλή έξοδο από πάρκινγκ και άλλα. Παράλληλα, τέσσερις κάμερες στο αυτοκίνητο βοηθούν στον έλεγχο των μεγάλων του διαστάσεων και αποδεικνύονται πολύ χρήσιμες στις στενές, εκτός δρόμου διαδρομές. Το νέο Mitsubishi L200 το περιμένουμε στην ελληνική αγορά από τις αρχές Οκτώβρη. Σύντομα, θα μάθουμε και τις τιμές του, αυτό που γνωρίζουμε για την ώρα είναι ότι όλα τα L200 που θα εισαχθούν στη χώρα μας, θα έχουν το προαιρετικό πίσω μπλοκέ διαφορικό στο στάνταρ εξοπλισμό τους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!