Έξι αυτοκίνητα με τους πιο «περίεργους» συνδυασμούς καθισμάτων! (pics) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Έξι αυτοκίνητα με τους πιο «περίεργους» συνδυασμούς καθισμάτων! (pics) 
Ποιοι κατασκευαστές τόλμησαν να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα και να φτιάξουν αυτοκίνητα με (πολύ) διαφορετικό συνδυασμό θέσεων; Παρακάτω, ακολουθούν τα έξι πιο «περίεργα».

Έχουμε συνηθίσει τα αυτοκίνητα να έχουν πέντε, τέσσερις ή και επτά θέσεις, με μερικές εξαιρέσεις για τα διθέσια. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος που έχουν τη διάταξη των καθισμάτων τους, είναι πολύ συγκεκριμένος.


Υπήρξαν πάντως και μερικά μοντέλα, που ξέφυγαν αρκετά από τα συνηθισμένα. Παρακάτω, ακολουθούν τα έξι πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα, με σύγχρονα ή και παλαιότερα μοντέλα. Φυσικά, περιλαμβάνουμε μόνον αυτοκίνητα παραγωγής και όχι concept cars ή one off κατασκευές.

Subaru Brat

 

Τέσσερις οι θέσεις συνολικά, δύο στο εμπρός μέρος και δύο σε ανάποδη φορά, πίσω στην «καρότσα». Ενδιαφέρον πρότζεκτ που δεν προχώρησε πολύ βέβαια και σήμερα, θα υπήρχαν πολλά προβλήματα στην πιστοποίηση για την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

McLaren F1

Η McLaren πέρασε τις γνώσεις της από τη Formula 1 στα αυτοκίνητα δρόμου, με την F1. Για να δώσεις όμως όσο το δυνατόν πιο κοντινή αίσθηση σε μονοθέσιο, θα πρέπει η θέση οδήγησης να είναι στο κέντρο! Έτσι κι έγινε, λοιπόν, και οι δύο επιβάτες κάθονται στα αριστερά και τα δεξιά του οδηγού.

Geely GE

Έχουμε συνηθίσει οι λιμουζίνες να έχουν μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και ιδίως για τους πίσω. Η Geely όμως το «τερμάτισε» και στο πίσω μέρος του GE, αντί για κλασικές θέσεις, υπάρχει ένας και μόνο... θρόνος, υπογραμμίζοντας ότι αυτού του είδους τα μοντέλα, συνήθως αγοράζονται για να είναι μόνον ένας ο άνετος!

Fiat Multipla

Κατά γενική ομολογία, το Multipla της Fiat είναι ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα στην ιστορία. Ενσωμάτωνε όμως μια ενδιαφέρουσα διάταξη καθισμάτων, που χάρη στο φάρδος του οχήματος αλλά και την απουσία κεντρικής κονσόλας, επιτρέπει να κάθονται τρεις εμπρός και άλλοι τόσοι πίσω, σε εντελώς ανεξάρτητα καθίσματα.

Matra Bagheera

Ένα σπορ, βάσει της κατηγορίας του, αυτοκίνητο, συνήθως δεν δίνει προτεραιότητα στην άνεση. Το συγκεκριμένο μοντέλο πάντως, κατάφερε από διθέσιο να γίνει τριθέσιο και να μην περιορίζει τόσο τον ιδιοκτήτη του! Ουσιαστικά, στη θέση του συνοδηγού υπάρχει ένα διπλό κάθισμα, όπως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα επαγγελματικά βανάκια.

Renault Twizy

Το πολύ ενδιαφέρον ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της Renault έδωσε προτεραιότητα στις μαζεμένες διαστάσεις και το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι το πολύ μαζεμένο πλάτος του. Κανονικά θα περίμενε κανείς να είναι μονοθέσιο, όμως πίσω από τη θέση του οδηγού, υπάρχει άλλη μια θέση, όπως σε μερικά πολεμικά αεροπλάνα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!