9 πρεμιέρες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην έκθεση της Αθήνας (pics) 

Πέτρος Σηφαλάκης
9 πρεμιέρες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην έκθεση της Αθήνας (pics) 
Περισσότερα από ποτέ θα είναι τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα, που θα κάνουν πρεμιέρα στην Ελλάδα, όπως μας δείχνει και η έκθεση «Αυτοκίνηση Anytime 2019» της Αθήνας, που θα μας βάλει για τα καλά στην πρίζα.

Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκεται αρκετά πίσω στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, ανάμεσα στις χώρες της ευρωπαϊκής αγοράς. Ωστόσο σύντομα θα γίνουν τα πρώτα βήματα γνωριμίας μας με τα ηλεκτρικά μοντέλα και η έκθεση «Αυτοκίνηση Anytime 2019» μας φέρνει λίγο πιο κοντά!

Πιο συγκεκριμένα, φέτος στην έκθεση του Ελληνικού (9-17 Νοέμβρη) θα γνωρίσουμε αρκετά ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, μεταξύ άλλων αυτοκινήτων που θα μας κινήσουν το ενδιαφέρον. Παρακάτω συγκεντρώνουμε εννέα ηλεκτρικά / υβριδικά, που θα δούμε για πρώτη φορά στη χώρα μας αφού κάνουν πανελλήνια πρεμιέρα!

DS3 Crossback E-Tense

 

Το γαλλικό premium DS3 Crossback διατίθεται και σε ηλεκτρική εκδοχή. Κάτω από το καπό του υπάρχει ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 260 Nm ροπής, κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και προσφέρει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας (βάσει WLTP).

DS7 Crossback E-Tense Hybrid 4x4

Με 300 υβριδικά άλογα θα είναι διαθέσιμο το DS7 Crossback, το επιβλητικό SUV που ήδη γνωρίζουμε στην Ελλάδα. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με έναν 1.600άρη τούρμπο τετρακύλινδρο βενζίνης, που συνδυαστικά αποδίδουν 450 Nm ροπής. Έχει 50 χλμ αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική στα 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα είναι και η μόνη έκδοση στην γκάμα με τετρακίνηση.

Hyundai Kona Hybrid

Η νέα πρόταση της Hyundai στην γκάμα του Kona, είναι η πολύ ενδιαφέρουσα υβριδική εκδοχή του. Διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρων βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα που συνολικά αποδίδουν 141 ίππους με 265 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη των έξι σχέσεων. Αργότερα περιμένουμε και ηλεκτρική έκδοση του Kona.

KIA e-Niro

Μεγάλο «μπαμ» ετοιμάζει στα ηλεκτρικά η KIA. Το e-Niro είναι ένα SUV με ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 204 ίππων και 395 Nm ροπής, καλύπτει έως και 565 χιλιόμετρα (σε συγκεκριμένες συνθήκες) με μια φόρτιση, ενώ η μικτή αυτονομία του είναι στα 375 χιλιόμετρα ανά φόρτιση. Έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα και η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα.

KIA e-Soul

Με αυτονομία έως 452 χιλιόμετρα, ιδιαίτερη αισθητική και πολύ διασκεδαστική οδική συμπεριφορά, το e-Soul θέλει να μας «συστηθεί» ως ένα πολύ μοντέρνο και σύγχρονο μοντέλο. Θα διατίθεται σε εκδόσεις 136 και 204 ίππων που αμφότερες προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και στοχεύει να πρωταγωνιστήσει στις πωλήσεις νέων ηλεκτρικών μοντέλων.

MINI Cooper SE

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της MINI διατίθεται με το κινητήριο σύνολο της BMW i3S και θέλει να δώσει τη lifestyle φιλοσοφία που παραδοσιακά πρεσβεύει η φίρμα, με μία νότα σύγχρονης τεχνολογίας μηδενικών ρύπων. Έχει κινητήρα 184 ίππων και 270 Nm ροπή,ς επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα και η αυτονομία που ανακοινώνει η MINI είναι 270 χλμ.

Peugeot e-208

Μαζί με το ολοκαίνουργιο 208, παρουσιάζεται και το ηλεκτρικό e-208 που ήδη έχει πολύ μεγάλη ζήτηση στην αγορά! Το μικρό Peugeot έχει ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με 260 Nm ροπή, κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,1 δευτερόλεπτα και σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις, μπορεί να διανύσει έως και 340 χλμ με μία μόνον φόρτιση.

Peugeot 3008 GT Hybrid4

Το υβριδικό Peugeot 3008 έχει το ίδιο κινητήριο σύνολο με το DS7 Crossback Hybrid. Ο 1.600άρης τούρμπο κινητήρας βενζίνης μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν 300 ίππους και 450 Nm ροπής, έχει ηλεκτρική αυτονομία 59 χιλιομέτρων, καίει μόλις 1,4 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ και φορτίζει μέσα σε 3,5 ώρες. Και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τη μοναδική τετρακίνητη επιλογή στην γκάμα.

Volkswagen Passat GTE

Το υβριδικό Volkswagen Passat GTE το γνωρίζουμε, όμως επαναπροσδιορίζεται στην αγορά μετά την ανανέωση που δέχτηκε. Ο 1.4 TSI μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν 218 ίππους και συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων, που στέλνει τη ροπή στους εμπρός τροχούς. Στην πράξη οι επιδόσεις είναι κορυφαίες, όπως και το επίπεδο εξοπλισμού του μεσαίου μοντέλου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!