Oι 7 σταρ του εφετινού Tokyo Motorshow (pics)

Gazzetta team
Oι 7 σταρ του εφετινού Tokyo Motorshow (pics)
Σε καμία άλλη μεγάλη διεθνή έκθεση δεν συνυπάρχουν αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες και πουθενά αλλού δεν κατακλύζονται τα περίπτερα από τόσο πολλά φουτουριστικά μοντέλα

Το Motorshow του Τόκιο αποτελεί ό,τι εξωτικότερο μεταξύ των διεθνών εκθέσεων αυτοκινήτου. Πρόκειται για τη μόνη μεγάλη έκθεση του είδους, η οποία φιλοξενεί αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, ενώ οι λάτρεις των gadget Ιάπωνες δεν χάνουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν εκεί τις πιο απίθανες κατασκευές. Ωστόσο, θα ήταν λάθος αν βλέπαμε το Tokio Motorshow σαν μία εκδήλωση για εκκεντρικούς, καθώς τα φουτουριστικά σχέδια και οι καινοτόμες τεχνολογίες λειτουργούν σαν ένας τεράστιος προβολέας του μέλλοντος. Ετσι, ξανασυναντούμε τέτοιες κατασκευές μετά από χρόνια σε φάση παραγωγής, αφού έχουν ωριμάσει πλέον σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Ας δούμε, ποια μοντέλα ξεχωρίζουν στην εφετινή έκθεση.

1. Ηοnda Jazz

Το Jazz της επόμενης γενιάς θα ξεκινήσει την καριέρα του το καλοκαίρι του 2020 με σαφώς συντηρητικότερο design σε σχέση με το σημερινό. Ωστόσο πραγματοποιεί τεχνολογικά άλματα, αφού θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη αποκλειστικά ως υβριδικό.

 

2. OJI NCV

Η βιωσιμότητα δεν εξαρτάται μόνον από τον τύπο κινητήρων ενός οχήματος, αλλά και από το ίδιο του το αμάξωμα. Αυτό υποστηρίζει ο Ιάπωνας προμηθευτής OJI με το πειραματικό σπορ μοντέλο NCV (Νano – Cellulose Vehicle), στο οποίο έχει κατασκευαστεί ένα μεγάλο μέρος του εξωτερικού και του εσωτερικού του αμαξώματος από επεξεργασμένη κυτταρίνη, ενισχυμένη με ρητίνες.

3. Lexus LF-30

To πειραματικό LF-30 είναι ηλεκτροκίνητο και αυτόνομο, διαθέτει 536 ίππους ισχύ και τεράστιες πόρτες, που ανασηκώνονται σαν φτερά πουλιών. Το εξωτικό μοντέλο εφοδιάζεται με μία τεράστια ηλιοροφή κατά μήκος του αμαξώματος, δεν πρόκειται όμως να βγει στην παραγωγή πριν το 2030.

4. Mitsubishi MI-Tech

Ένα πολύ ιδιαίτερο πειραματικό μοντέλο, που ανήκει στην κατηγορία των SUV – Cabrio. Η μάσκα του μας αποκαλύπτει το design μελλοντικών μοντέλων της Mitsubishi, ενώ το Plug-in υβριδικό του σύστημα απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα και μία…τουρμπίνα αερίου.

5. Nissan Ariya

Το ξαδελφάκι του Nissan Qashqai θα αποτελέσει τη βάση του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της ιαπωνικής μάρκας. Το Ariya έχει μήκος 4,60 μ., προβάλλει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της Nissan και έχει κλειστή μάσκα χωρίς γρίλιες, καθώς οι ηλεκτροκινητήρες δεν θερμαίνονται και δεν χρειάζονται ψύξη.

6. Toyota E-Racer

Ακροβατεί σχεδιαστικά μεταξύ Φόρμουλας1 και Go – Cart, ενώ το παρουσίασε στο Τόκιο ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota, Ακίο Τογιόντα. Ανοιχτό και διθέσιο, θα κατασκευαστεί σε πολύ περιορισμένο αριθμό και θα κοστίζει πανάκριβα.

7. Τοyota LQ

Πρόκειται για ένα όχημα, που χρησιμοποιείται ως πλατφόρμα εξέλιξης και δοκιμών νέων τεχνολογιών με έμφαση στην αυτόνομη οδήγηση. Το ηλεκτροκίνητο LQ θα πραγματοποιήσει τις πρώτες δημόσιες δοκιμές του το επόμενο καλοκαίρι στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!