Η Honda CBR1000RR Fireblade είναι τέρας! (vid)

Γιώργος Βαρίνος
Η Honda CBR1000RR Fireblade είναι τέρας! (vid)
H ισχυρότερη Fireblade όλων των εποχών με ισχύ που αγγίζει τους 217 ίππους εφοδιάζεται με τον ολοκαίνουργιο πιό ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα 1000 κ.εκ. στην ιστορία της Honda.

Την θαυμάσαμε στη EICMA και πρόκειται για μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα που απλώς διατηρεί το όνομα της 1000RR-R Fireblade.

Τα τρία RRR φυσικά δηλώνουν την αγριάδα της μοτοσυκλέτας που προέρχεται φυσικά από τον κινητήρα, ο οποίος είναι ολοκαίνουργιος και ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1000 κ.εκ. που έχει παρουσιάσει ποτέ η Honda. Με 217,6 ίππους στις 14.500 στροφές και 11,3 kgm ροπής, στις 12.500 στροφές ο κινητήρας βάζει φωτιά στην άσφαλτο και δίνει στην 1000RR-R εξωπραγματικές επιδόσεις.

Ο κινητήρας δίνει κίνηση στους εκκεντροφόρους του με γρανάζια και όχι με αλυσίδα λόγω της απίστευτης ακρίβειας που χρειάζεται ο χρονισμός των βαλβίδων σε βάθος χρόνου. Η εξάτμιση είναι από τιτάνιο και προέρχεται από την Akrapovic. Φυσικά χρησιμοποιεί σύστημα ride-by-wire -στο γκάζι- για καλύτερη αίσθηση και γρηγορότερη απόκριση, ενώ ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του διάφορα ηλεκτρονικά που ρυθμίζουν την ισχύ του κινητήρα, το φρένο του και την αποτροπή σούζας στις εξόδους των στροφών. Βεβαίως η 1000RR-R διαθέτει traction control που ρυθμίζεται σε 9 επίπεδα, ενώ το launch control υπόσχεται εκρηκτικές εκκινήσεις.

Παράλληλα έχει γίνει τρομερή δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα ώστε να διαθέτει τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής στο 0,27 της κατηγορίας και ταυτόχρονα να δημιουργείται αρκετό downforce ώστε να μένει κολλημένη η μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο όσο οι ταχύτητες ανεβαίνουν.
Τέλος να αναφέρουμε πως διαθέτει οθόνη TFT 5 ιντσών για τις ενδείξεις, αλλά και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.

 

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!