Emory AllRad, η πιο cool Porsche στον πλανήτη (pics)
Η Allrad Porsche 356 φέρει τη σφραγίδα του Αμερικανού Ροντ Έμορι και αποτελεί ένα από τα σπάνια πλέον μοντέλα που προκαλούν κεραυνοβόλο έρωτα. Το συγκεκριμένο μοντέλο συνδυάζει την κλασική κομψότητα της 356 με τις αρετές των Porsche που ακολούθησαν αργότερα και συμμετείχαν σε αγώνες ράλι. Σε αυτά πρέπει να προσθέσετε και το vintage Bad-Car-Look του αυτοκινήτου, που δεν θα μπορούσε ποτέ να προέρχεται από ένα εργοστασιακό μοντέλο μεγάλου κατασκευαστή.
Ο Καλιφορνέζος Ροντ Εμορι γνωρίζει τις Porsche στην κυριολεξία από κούνια, αφού ο πατέρας του ήταν αρχιμηχανικός σε συνεργείο αυτοκινήτων, ενώ ο παππούς του Νιλ Εμορι υπήρξε ένας διάσημος κατασκευαστής καυτών μοντέλων Hot Rod. Ο ίδιος ο Ροντ Έμορι έχει αφιερώσει τη ζωή του στην Porsche 956, για την οποία έχει κάνει ανατρεπτικές μετατροπές που θα προκαλούσαν σοκ και δέος στους φίλους των ανόθευτων κλασικών μοντέλων. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου καθιερώθηκαν αυτές οι ποιοτικές μετατροπές στη συνείδηση ακόμη και των πλέον δύσπιστων petrolheads, ενώ ο Ροντ και η γυναίκα του Έιμι έχουν βάλει στόχο ζωής να δημιουργήσουν την πιο καυτή 356 στον κόσμο.
Και μπορεί κάποιες άλλες δημιουργίες τους να προκαλούν αναστάτωση στις αισθήσεις, όμως η νέα Allrad 356 αποτελεί μετά βεβαιότητας ό,τι πιο cool έχει βγει από τη μονάδα μετατροπής του ζεύγους. Για χάρη της Allrad «παντρεύτηκε» το αμάξωμα μίας 356 από τη δεκαετία του 60 με την τετρακίνηση μίας 911 4S των ninenties και με έναν κινητήρα Emory-Rothsport Outlaw-4. Eπί της ουσίας η παλιά 956 υπέστη τεράστιες αλλαγές και μετά από όλες αυτές τις παρεμβάσεις έχουν μείνει λίγα πράγματα όπως στο αυθεντικό μοντέλο.
Την αφορμή γι αυτή την μετατροπή έδωσε ένας φίλος της Porsche, που ονειρευόταν να οδηγήσει μία 356 με δυνατότητες να κινείται με ασφάλεια σε χιόνι, άμμο και χαλίκι. Ουσιαστικά ήθελε μία 356 με τις ικανότητες ενός μοντέλου χωμάτινων ράλι και ο Έμορι ανταποκρίθηκε σε αυτό το αίτημα. Η διαδικασία μετατροπής ήταν εξαιρετικά χρονοβόρα και διάρκεσε τέσσερα χρόνια, καθώς έπρεπε να προσαρμοστεί το αμάξωμα στον κινητήρα της Rothsport Racing με 2,4 λίτρα χωρητικότητα, 200 ίππους ισχύ και διπλά καρμπιρατέρ της Weber.
Επιπρόσθετα τοποθετήθηκε στην οροφή μία σχάρα τιτανίου για τη μεταφορά ποδηλάτων, σκι και άλλου αθλητικού εξοπλισμού. Επίσης προβλέπονται κλασικοί προβολείς αυτοκινήτων ράλι και στο εσωτερικό υπάρχουν δύο καθίσματα, ρόλμπαρ και πράσινη μοκέτα. Γενικότερα μέσα στο αυτοκίνητο επικρατούν οι πράσινες αποχρώσεις, καθώς σε αυτό το χρώμα είναι και οι επενδύσεις.
Ο Έμορι δεν αποκαλύπτει κάποιες συγκεκριμένες επιδόσεις για το δημιούργημά του, όμως οι 200 ίπποι ακούγονται άκρως ικανοποιητικοί για ένα μοντέλο με βάρος μόλις 975 κιλών και προδιαθέτουν για μεγάλες συγκινήσεις. Η τιμή του αυτοκινήτου παραμένει επίσης άγνωστη, καθώς πρόκειται για ένα και μοναδικό μοντέλο που έγινε κατά παραγγελία ενός πελάτη. Εκτός και αν υπάρξουν βεβαίως στην πορεία και άλλοι ενδιαφερόμενοι.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!