Iδού το νέο ID.4, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της VW
Αποκαλύφθηκε στη δημοσιότητα το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Volkswagen, αν και χωρίς τις επίσημες ευλογίες της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι φωτογραφίες του νέου ID.4 δημοσιοποιήθηκαν από το κινέζικο Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνικής Ενημέρωσης ΜΙΙΤ. Η νομοθεσία στην Κίνα προβλέπει ότι όλοι οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να θέσουν στη διάθεση του αρμόδιου υπουργείου φωτογραφίες κάθε νέου μοντέλου τους, πριν κυκλοφορήσει στη χώρα, προκειμένου να αναρτηθούν αυτές στον επίσημο ιστότοπο του ΜΙΙΤ.
Κάπως έτσι προέκυψε αιφνίδια η δημοσιοποίηση του οπτικού υλικού για το VW ID.4, σύμφωνα με το οποίο θα λανσαριστεί το νέο SUV σε δύο εκδόσεις. Από τις φωτογραφίες γίνεται αντιληπτό, ότι ο σχεδιασμός του ID.4 προσανατολίζεται προς τον αντίστοιχο του compact μοντέλου ID.3, με το οποίο εγκαινίασε η Volkswagen τη νέα οικογένεια ηλεκτοκίνητων οχημάτων της με τον κωδικό ID.
Με βάση λοιπόν αυτά τα πρώτα δεδομένα, τουλάχιστον στην Κίνα θα υπάρξουν δύο εκδοχές του πράσινου SUV. Το ID.4X απεικονίζεται σε γκρι χρώμα, ενώ το λευκό είναι το ID.4 Crozz. Σύμφωνα με την κινέζικη διαδικτυακή πύλη ‘’Auto Sina’’ και στις δύο περιπτώσεις έχουμε ταυτόσημο μεταξόνιο μήκους 2.765 χιλιοστών, αλλά και μετατρόχιο 1.852 χιλιοστών. Ωστόσο οι εξωτερικές διαστάσεις διαφοροποιούνται ελαφρά, με το δυναμικότερο σε εμφάνιση ID.4X να διαθέτει 4.612 χιλιοστά μήκος και 1.640 χιλιοστά πλάτος.
Το ID.4 Crozz έχει πιο lifestyle χαρακτηριστικά και περίπου 1.5 εκατοστά κοντύτερο μήκος, που ενδέχεται να οφείλεται σε διαφορετικές αναρτήσεις και ποδιές. Προς το παρόν πάντως δεν υπάρχουν κάποιες επίσημες ανακοινώσεις για το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο και τις δύο εκδοχές του. Σε κάθε περίπτωση, βλέπουμε ότι το Crozz διαθέτει λίγο επιθετικότερες ποδιές, ενώ το Χ δείχνει πιο δυναμικό και σπορτίφ.
Το ID.4 θα κατασκευάζεται στην Κίνα από την κοινοπραξία της εγχώριας εταιρείας FAW και της Volkswagen, ενώ θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ που προορίζεται από τη γερμανική μάρκα αποκλειστικά για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Θεωρείται πολύ πιθανόν, ότι τα αρχικά αυτοκίνητα θα εφοδιάζονται με τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων που γνωρίσαμε ήδη στο ID.3 με τη μετάδοση κίνησης να γίνεται στους πίσω τροχούς.
Θα υπάρξουν επίσης τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ η κορυφαία έκδοση θα φέρει την ονομασία GTX, που θα χρησιμοποιηθεί πιθανότατα σε όλες τις σπορ εκδόσεις των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της VW, όπως συμβαίνει με τα brands GTI και GTD στα συμβατικά οχήματά της. Επίσης, το νέο SUV θα κυκλοφορήσει με μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας και τα μοντέλα με τις πιο μεγάλες θα αγγίζουν έως και τα 500 χλμ. αυτονομίας.
Το επίσημο λανσάρισμα του VW ID.4 εκτιμάται ότι θα γίνει στα τέλη του 2020 στην Κίνα, ενώ στην Ευρώπη θα δούμε το ηλεκτρικό SUV κάποια στιγμή μέσα στο 2021. Βεβαίως εδώ θα έχουμε ενδεχομένως κάποιες διαφοροποιήσεις σε σχέση με την Κίνα, για παράδειγμα δεν είναι βέβαιο ότι θα ονομάζονται οι δύο εκδόσεις Χ και Crozz.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!