Νέα μοντέλα Z και ZX για την Kawasaki
Η Kawasaki αλλάζει την κατηγορία των Superbike με τα νέα Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR για το 2021.
Kawasaki Ninja ZX-10R & Ninja ZX-10RR
Αντικατοπτρίζοντας τη μεθοδική προσέγγιση ανάπτυξης των Ninja από την Kawasaki Racing Team, το εργοστάσιο Kawasaki έχει εμβαθύνει στον πυρήνα των Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR για το νέο μοντέλο και την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν κάνοντας ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη αυτών των μοναδικών μοτοσυκλετών.
Αξιοποιώντας πλήρως την πληροφόρηση από τους οδηγούς της αγωνιστικής ομάδας KRT Jonathan Rea και Alex Lowes, το εργοστάσιο της Kawasaki έχει δοκιμάσει πολλές νέες προτάσεις σε μια σεζόν που είδε τον Rea να εξασφαλίζει ένα ιστορικό έκτο συνεχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα για να προσθέσει πραγματικά «αγωνιστικά» χαρακτηριστικά και στην κατηγορία του λίτρου για τα 2 Ninja του 2021.
Μέσα στο φαίρινγκ οι καινοτομίες συνεχίζονται με μια έγχρωμη TFT οθόνη αγωνιστικού τύπου (συμπεριλαμβανομένης της συνδεσιμότητας Bluetooth), δυνατότητα επιλογής τρόπων οδήγησης αναβάτη από τέσσερα πλήκτρα στο τιμόνι, ηλεκτρονικό cruise control και προαιρετικά θερμαινόμενα γκριπς.
Οι ενημερώσεις του πλαισίου περιλαμβάνουν κατά 1mm χαμηλότερο σημείο στήριξης ψαλιδιού (ρυθμιζόμενο στο RR), 2mm μεγαλύτερο όφσετ στο πιρούνι και αύξηση 8mm στο πραγματικό μήκος του ψαλιδιού που συμβάλλουν στην αύξηση της σταθερότητας και στη μεγαλύτερη πρόσφυση. Οι ρυθμίσεις των ελατηρίων έχουν αλλάξει επίσης με τα εμπρός τώρα πιο μαλακά και το πίσω πιο σκληρό, ενώ μια ευρύτερη περιοχή σύσφιξης πιρουνιού για την κάτω πλάκα τιμονιού αναθεωρεί την ισορροπία ακαμψίας για τα καλάμια.
Την επιβράδυνση αυτού του ευκίνητου θηρίου στην πίστα και το δρόμο για το 2021 έχει αναλάβει ένα ειδικό πακέτο της Brembo που περιλαμβάνει monobloc δαγκάνες M50, ημι-πλευστούς μπροστινούς δίσκους ø330mm και ένα έμβολο ακτινικής αντλίας φρένου (με ατσάλινα σωληνάκια για το RR). Και αναφορικά με την εξωτερική εμφάνιση, ο φωτισμός LED υπάρχει παντού και χρησιμοποιεί μονάδα προβολέων άμεσης δέσμης από τη Mitsubishi, οι φωτεινές δέσμες της οποίας υιοθετούνται πρώτη φορά για χρήση σε μοτοσικλέτα.
Η καρδιά του Ninja είναι ο κινητήρας και τα ZX-10R και RR δεν αποτελούν εξαίρεση. Και τα δύο συνεχίζουν να βασίζονται στο σύστημα finger follower, αυξάνοντας την ισχύ και την απόδοση, η οποία ενισχύεται περαιτέρω από ένα νέο σχεδιασμό αυλού εισαγωγής. Και για διατήρηση του λιπαντικού στη σωστή θερμοκρασία, ένα νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού εμπνευσμένο από την KRT μεταφέροντας τεχνολογία απευθείας από τις πίστες στο δρόμο και ενισχύοντας τη σχέση αγώνων και δρόμου για τους θαυμαστές των Ninja.
Τέλος, το απόλυτο Ninja 998cc, το ZX-10RR για το 2021 θα διατεθεί σε περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων παγκοσμίως εξοπλισμένο με ζάντες Marchesini ειδικά κατασκευασμένες για τα ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP. Με ικανότητα αύξησης στροφών κινητήρα κατά 400 σ.α.λ., το RR κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τη νέα αγωνιστική σεζόν αλλά και για χρήση σε track days, με τη χρησιμοποίηση μπιελλών Pankl, που συνδέονται με πιστόνια αγωνιστικού τύπου και των αντίστοιχων πείρων πιστονιού και έτσι η τεχνολογία από τους αγώνες ενισχύεται δίνοντας δυνατότητες κατάκτησης βάθρων στους αγώνες.
Δεν είναι κανείς να απορεί γιατί η Ninja έχει κερδίσει το στέμμα του Παγκόσμιου πρωταθλητή Superbike έξι χρόνια στη σειρά και δεν είναι περίεργο ότι τα νέα Kawasaki Ninja ZX-10R και ZX-10RR για τo 2021 φορούν το περίφημο river mark έμβλημα της Kawasaki. Η Kawasaki αλλάζει την κατηγορία των superbike με τα νέα Ninja - με νέα χαρακτηριστικά και μια ολοκαίνουργια εμφάνιση, η Kawasaki σας λέει πως ήρθε η ώρα να #FaceYourself
Kawasaki Z H2 SE
Με δική του μοναδική βαφή και γραφικά, η έκδοση SE κάνει ό, τι φαινόταν αδύνατο εκείνη τη στιγμή, προσθέτοντας ακόμη περισσότερα στο Kawasaki Z H2. Σε μια ήδη ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, η έκδοση SE προσθέτει επιπλέον χαρακτηριστικά για να δικαιολογήσει τον ισχυρισμό ότι είναι ο βασιλιάς στην κατηγορία των «γυμνών».
Το Z H2 διαθέτει πλαίσιο τύπου trellis και τον μοναδικά ισορροπημένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού. Και παρόλο που φαίνεται να διαθέτει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, το Z H2 SE είναι εξοπλισμένο με μια πλήρη σειρά ηλεκτρονικών βοηθημάτων αναβάτη, όπως ηλεκτρονικό cruise control, ενσωματωμένους τρόπους οδήγησης (σύνδεση ελέγχου πρόσφυσης αγωνιστικού τύπου KTRCS), λειτουργίες ισχύος, έλεγχο πρόσφυσης, quick-shifter, λειτουργία διαχείρισης στροφών, έλεγχο εκκίνησης και το έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων/ABS που βασίζεται στις δαγκάνες Brembo Stylema για απίστευτη ισχύ επιβράδυνσης.
Και ενώ η τεράστια ροπή των 998cc του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα φέρνει τον ορίζοντα πιο κοντά, το ταξίδι θα είναι ακόμα πιο ομαλό καθώς το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa SFF-CA (cartridge) ø43 mm και ένα πίσω αμορτισέρ υψηλής ποιότητας BFRC lite μπορούν τώρα να αξιοποιήσουν τη τεχνολογίας Skyhook της Showa. Με χρόνο αντίδρασης 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου, η τεχνολογία Skyhook προσαρμόζει ηλεκτρονικά την απόσβεση ώστε να ταιριάζει με την ταχύτητα του οχήματος και την ταχύτητα διαδρομής/επαναφοράς ανάρτησης με σκοπό να διατηρηθεί το σύνολο της μοτοσυκλέτας σε σταθερή θέση, ενώ οι τροχοί και η ανάρτηση ακολουθούν τη μορφολογία της επιφάνειας του οδοστρώματος. Λαμβάνεται επίσης υπόψη η επιβράδυνση, επιτρέποντας την επίτευξη της βέλτιστης πρόσφυσης στο φρενάρισμα.
Το Z H2 SE διαθέτει ένα πακέτο φωτισμού LED εξασφαλίζοντας ότι το αρπακτικό της Kawasaki δε θα κινείται σε σκιές τη νύχτα, ενώ ο αναβάτης μπορεί να εστιάσει στη διαύγεια της TFT οθόνης οργάνων που είναι επίσης εξοπλισμένη με Bluetooth επιτρέποντας τη σύνδεση με Smartphone για μια ποικιλία λειτουργιών χρησιμοποιώντας την δωρεάν εφαρμογή Rideology της Kawasaki.
Με τόσα πολλά ξεχωριστά χαρακτηριστικά και κορυφαίου επιπέδου μηχανολογία της Kawasaki, δεν είναι περίεργο ότι το Z H2 SE είναι διακοσμημένο με το αποκλειστικό "River Mark" έμβλημα. Το νέο Kawasaki Z H2 SE ξυπνά τις αισθήσεις, οπότε μόνο μία λέξη αρκεί να θυμηθεί κανείς για να αναπολήσει την εικόνα του 2021 Kawasaki Z H2 SE - Supercharge!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!