MotoGuzzi V7: Μαύρη μαυρίλα αλλά... από ανθρακονήματα!

Γιώργος Βαρίνος
MotoGuzzi V7: Μαύρη μαυρίλα αλλά... από ανθρακονήματα!
Το παρελθόν αποτελεί μια σημαντική κοιτίδα νέων ιδεών, όσο και αν αυτό φαντάζει οξύμωρο. Γι’ αυτό και η βιομηχανία των μοτοσικλετών, πραγματοποιεί ένα θεωρητικό πισωγύρισμα, για να θέλξει νέους αγοραστές όπως για παράδειγμα συμβαίνει με την MotoGuzzi V7 Carbon

Στη θέα ενός scrambler, ενός café racer ή μιας κλασικής μοτοσικλέτας των δεκαετιών του 60 και του 70, ο σημερινός νέος αναβάτης μπορεί να μείνει με το στόμα ανοιχτό. Αυτό που έζησαν οι σημερινοί εξηντάρηδες, για έναν νέο μοτοσικλετιστή 18-30 ετών είναι μια αποκάλυψη. Σχήματα κατά βάση αφαιρετικά -τα οποία ταιριάζουν ιδιαίτερα στη λογική του 21ου αιώνα- μα και πρωτόγωρα επανέρχονται στο προσκήνιο, ακριβώς όπως συμβαίνει στο χώρο της γυναικείας κατά βάση μόδας κατά διαστήματα.

Οι κατασκευαστές ανακαλύπτουν ξεχασμένες κατηγορίες μοτοσικλετών από τα 60’s και παράλληλα αναβιώνουν τα πιο λαοφιλή τους σχέδια από τη δεκαετία του 70, για να κυριεύσουν τις καρδιές των αναβατών που, παρά το νεαρό της ηλικίας τους, κουράστηκαν από τις αιχμηρές, επιθετικές και χωρίς όριο ισχύος σπορ μοτοσικλέτες. Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν ανασύρει από το παρελθόν τους, ή από το παρελθόν εθνικών «σχολών» μοτοσικλέτας –και κυρίως της βρετανικής- σχήματα, σχέδια και χρώματα, που ταξιδεύουν τους παλιούς και εντυπωσιάζουν τους νέους. Η επόμενες σελίδες είναι γεμάτες από τέτοιες αναβιώσεις, αλλά και από κάποιες μοτοσικλέτες που δεν πρόλαβαν το τραίνο της εξέλιξης και επανήλθαν στην επικαιρότητα χάρη στη λατρεία του vintage.

Ένα μοντέλο που παράγεται εδώ και περισσότερο από πενήντα χρόνια, καθώς παρουσιάστηκε το 1967, δίνει άλλη έννοια στη λέξη «κλασικό». Διαχρονικό είναι η πιο σωστή λέξη που το χαρακτηρίζει και αυτό είναι πραγματικά η Moto Guzzi V7 ΙΙΙ. Όπως προδίδει και η ονομασία της, το μοντέλο του σήμερα αποτελεί την τρίτη μεγάλη εξέλιξη του αρχέτυπου, από το οποίο διατηρείται ο V2 εγκάρσιος κινητήρας, μια μοναδικότητα που χαρακτηρίζει την ιστορική ιταλική εταιρεία. Στη σύγχρονη λοιπόν εκδοχή του, το μηχανικό σύνολο κατασκευάζεται από αλουμίνιο, διαθέτει 744 κ.εκ. και μόλις 2 βαλβίδες/κύλινδρο.

 

Η ισχύς των 52 ίππων αποδίδεται στις 6.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 60 Nm στις 4.900 σ.α.λ. Ένα ακόμα σπάνιο χαρακτηριστικό της μοτοσικλέτας αυτής είναι η μετάδοση της κίνησης, η οποία γίνεται με άξονα αντί της κλασικής αλυσίδας, ενώ και ο συμπλέκτης είναι ξηρός ενός δίσκου, όπως στα αυτοκίνητα, σε αντίθεση με του υγρούς πολύδισκους των περισσότερων μοτοσικλετών. Η κλασική εικόνα του μοτέρ συνοδεύεται από πολλά σύγχρονα στοιχεία τεχνολογίας, που καθιστούν τη Moto Guzzi V7 ΙΙΙ ιδιαιτέρως ασφαλή. Από αυτά ξεχωρίζει το ABS και το σύστημα αποτροπής της ολίσθησης του πίσω τροχού (traction control) με την ονομασία MGCT. Αισθητικά η Moto Guzzi V7 ΙΙΙ αποτελεί μια σχολή από μόνη της, όντας μια πραγματικά σύγχρονη vintage μοτοσικλέτα για τους εραστές του ανόθευτου μοτοσικλετισμού.

Επιπρόσθετα, το μοντέλο διατίθεται σε πολλές παραλλαγές, με χαρακτήρα scrambler, cafe racer ή σπορ. Πιο συγκεκριμένα θα τη βρείτε σε εκδόσεις special, limited, stone, racer, carbon -στην περίπτωσή μας-, milano και rough. Ταυτόχρονα, παρά τον μοναδικό χαρακτήρα της και τον πλήρη εξοπλισμό της, οι τιμές της ξεκινούν από τις 8.340 ευρώ, καθιστώντας της μια από τις πιο συμφέρουσες και πιο all time classic επιλογές.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!