To ανανεωμένο VW Polo θα μοιάζει με μικρότερο Golf (pics)

Gazzetta team
To ανανεωμένο VW Polo θα μοιάζει με μικρότερο Golf (pics)
To lifting του VW Polo θα φέρει το δημοφιλές supermini πιο κοντά σχεδιαστικά στο μεγαλύτερο Golf, ενώ αναμένεται να αναβαθμιστεί ποιοτικά και τεχνολογικά και το εσωτερικό του, ώστε να καλύψει μεταξύ άλλων και το κενό από τη μελλοντική διακοπή παραγωγής του Audi A1.

To σημερινό Polo λανσαρίστηκε το 2017, οπότε η VW έκρινε ότι έφτασε η ώρα της ανανέωσής του, ώστε να αποκτήσει ένα πιο μοντέρνο και ανταγωνιστικό προφίλ. Το lifting θα γίνει εντός του τρέχοντος έτους και με βάση πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες θα πλησιάσει το δημοφιλές supermini σχεδιαστικά –και όχι μόνον- τον αμέσως μεγαλύτερο αδελφό του στη γκάμα της Volkswagen, δηλαδή το Golf.

Aπό τη Ρωσία με..αγάπη

Ρώσοι graphic designers του ιστότοπου kolesa.ru κοινοποίησαν ψηφιακά σχέδια του ανανεωμένου Polo χρησιμοποιώντας το οπτικό υλικό που έχει διαρρεύσει. Σε αυτά βλέπουμε ότι η μάσκα του αναβαθμισμένου Polo θα διαθέτει στενότερα φωτιστικά σώματα κατά τα πρότυπα του Golf, ενώ θα ανασχεδιαστούν επίσης οι γρίλιες και ο μπροστινός προφυλακτήρας. Στο πίσω μέρος αλλάζει το σχήμα των φώτων που γίνονται στενότερα και φαρδύτερα, καταλαμβάνοντας ένα μέρος του καπό.

Στο εσωτερικό αναμένονται νέες επενδύσεις, ποιοτικότερα πλαστικά και πλουσιότερος εξοπλισμός, καθώς το ανανεωμένο VW Polo καλείται να καλύψει και το κενό που θα αφήσει σύντομα με τη διακοπή παραγωγής του το premium Audi A1. Θα αναβαθμιστεί εξάλλου το σύστημα πολυμέσων και θα εξακολουθήσει να προσφέρεται προαιρετικά το ψηφιακό κόκπιτ.

 

Eρωτηματικό με το GTI

Όσον αφορά στους κινητήρες, θα παραμείνει σίγουρα το γνωστό τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης του ενός λίτρου με αποδόσεις 95 και 110 ίππων, ενώ θα προστεθεί στη γκάμα τους και ένας μεγαλύτερος TSI 1,5 λίτρων με 150 άλογα. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου και ενός αυτόματου επτατάχυτου DSG τύπου διπλού συμπλέκτη. Είναι πολύ πιθανόν να λανσαριστούν και δύο ήπιες υβριδικές εκδοχές με 110 και 150 ίππους και ηλεκτρικό κύκλωμα υψηλής τάσης 48 Volt.

Αβέβαιο είναι αν θα επανέλθει με την ανανέωση του Polo και η σπορ έκδοση GTI, καθώς η VW είχε θέσει εκτός προγράμματος το μικρό πυραυλάκι των 200 ίππων από το τρέχον μοντέλο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!