Ετοιμο για δράση το hypercar Rimac C_Two από την Κροατία (pics & vid)
Ένα από τα πιο ακραία αυτοκίνητα του 2021 βρίσκεται ήδη στο βατήρα εκκίνησης. Πρόκειται για το ηλεκτροκίνητο υπεραυτοκίνητο Rimac C_Two με ισχύ 1,4 Μέγκαβατ, που αντιστοιχούν σε 1.914 ίππους, ενώ ήδη κατασκευάζονται τα πρώτα μοντέλα προσειράς στις εγκαταστάσεις της κροάτικης εταιρείας λίγο έξω από την πόλη του Ζάγκρεμπ.
Η παραγωγή του αυτοκινήτου έχει περάσει από σαράντα κύματα και αρχικά προοριζόταν να βγει το 2020 στους δρόμους σε έναν περιορισμένο αριθμό 150 κομματιών και στην τιμή των 1,7 εκατομμυρίων ευρώ. Ο κορονοϊός έφερε όλο το εγχείρημα χρονικά πίσω, τώρα όμως έφτασε η ώρα της αλήθειας.
Η κατασκευή του συγκεκριμένου χειροποίητου μοντέλου είναι περίπλοκη και περιλαμβάνει πέντε διαφορετικές φάσεις, σε κάθε μία από τις οποίες απασχολούνται για κάθε αυτοκίνητο δύο μηχανικοί. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται μοντέλα προσειράς με ρυθμούς πέντε εβδομάδων ανά όχημα, ώστε να ελεγχθούν εξονυχιστικά και να εντοπιστούν ενδεχόμενες ατέλειες ενόψει της παραγωγής του τελικού μοντέλου.
Μέχρι στιγμής έχουν κατασκευαστεί δώδεκα τέτοια μοντέλα και έχουν υποβληθεί σε εξαντλητικές δοκιμές και σε crash tests. Μάλιστα το εργοστάσιο της Rimac επισκέφθηκε και ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Νίκο Ρόσμπεργκ, που δήλωσε εντυπωσιασμένος από το αυτοκίνητο του «Ελον Μασκ των Βαλκανίων».
Αυτό είναι το παρατσούκλι του ιδρυτή της κροάτικης εταιρείας, Μάτε Ρίματς, του οποίου το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο είναι πλέον έτοιμο να σπάσει μία σειρά ρεκόρ. Προς το παρόν έχει ανακοινωθεί ότι το Rimac C_Two θα κάνει τα 0 – 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα και τα 0 – 300 χλμ./ώρα σε 11,8’’, ενώ επτά μοντέλα προσειράς έχουν θυσιαστεί μέχρι στιγμής στον βωμό των crash tests, όπου τα έχουν πάει πάντως περίφημα.
Αυτό κρίνεται βεβαίως απαραίτητο για ένα υπεραυτοκίνητο με τέσσερις πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες και με τελική ταχύτητα 412 χλμ./ώρα.
Να πούμε ότι η Rimac Αutomobili δεν είναι κάποια τυχαία εταιρεία, αλλά εξελίσσει η ίδια τα περισσότερα εξαρτήματα των αυτοκινήτων της και θεωρείται κορυφαία στον τομέα της έρευνας, γι αυτό και συμμετέχουν σε αυτήν ως μέτοχοι η Porsche και ο όμιλος Hyundai/Kai.
Με τους συγκεκριμένους κολοσσούς συνεργάζεται η κροάτικη μάρκα σε διάφορα μυστικά projects, μάλιστα τον Σεπτέμβριο είχε ακουστεί ότι θα παραχωρούσε η VW τη Bugatti στη Rimac με αντάλλαγμα ένα μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής της στην εταιρεία. Μην αποκλείετε λοιπόν να δούμε στο μέλλον κάποια νέα μοντέλα της Bugatti , powered by Rimac.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!