Το νέο Toyota Aygo έρχεται με συναρπαστική αισθητική (pics & vid)
Προ των πυλών βρίσκεται το νέο Toyota Aygo, το οποίο, όπως τα Yaris και Yaris Cross, θα χρησιμοποιεί το εντελώς νέο πλαίσιο GA-B, το οποίο υποστηρίζει κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και υβριδικές μονάδες.
Αισθητικό άλμα
Το πρωτότυπο Aygo X prologue αποτελεί μια σχεδόν έτοιμη προς παραγωγή σχεδιαστική σπουδή πάνω στο επόμενο Aygo, το μικρότερο μοντέλο της Toyota και ένα από τα ελάχιστα που έχουν πλέον μείνει στην κατηγορία Α. Καθώς τόσο ο όμιλος VW όσο και αυτός της PSA δεν έχουν ανακοινώσει αντικαταστάτες για τα up!, mii, citigo και τα 108 και C1 αντίστοιχα.
Το νέο Aygo διατηρεί τον εξαιρετικά ευφάνταστο και νεανικό χαρακτήρα του προγόνου του, διανθισμένο με έντονα crossover στοιχεία και πολλές σπορ λεπτομέρειες. Στο μήκος του αμαξώματος δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές, ωστόσο συνολικά ο όγκος έχει μεγαλώσει ενώ διατηρείται η πεντάθυρη λογική.
Μεγάλοι τροχοί, έντονοι θόλοι τροχών και φωτεινά χρώματα σε δύο τόνους δημιουργούν ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον σύνολο αμαξώματος, το οποίο είναι βέβαιο ότι θα συγκινήσει το νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Μάλιστα η Toyota επαίρεται ότι το Aygo X prologue είναι σχεδιασμένο από Ευρωπαίους για Ευρωπαίους, στο ευρωπαϊκό της σχεδιαστικό κέντρο ED² το οποίο βρίσκεται στη Γαλλία.
Με στόχο τους νέους
Συγκεκριμένες εξοπλιστικές επιλογές στο πρωτότυπο Aygo X prologue δείχνουν τη θέληση της Toyota να ικανοποιήσει τις ανάγκες της γενιάς των σημερινών 20άρηδων. Στο πίσω μέρος μια αφαιρούμενη σχάρα παίζει το ρόλο της βάσης στήριξης ποδηλάτου, ενώ στον εξωτερικό καθρέφτη βρίσκεται ενσωματωμένη μια κάμερα δράσης, ιδανική για καταγραφή και κοινή χρήση στιγμών εξερεύνησης. Τέλος μια ενσωματωμένη σχάρα οροφής τονίζει το προφίλ του οχήματος και δημιουργεί έναν οπτικό σύνδεσμο με τα εξάγωνα πίσω φωτιστικά σώματα.
Η χρήση του προηγμένου πλαισίου από την οικογένεια του Yaris είναι βέβαιο ότι θα προσδώσει επίσης σπορ χαρακτηριστικά και στην οδική συμπεριφορά, ενώ ταυτόχρονα τα μηχανικά μέρη που μπορούν να φιλοξενηθούν είναι τόσο ο συμβατικός κινητήρας του λίτρου των 72 ίππων της σημερινής γενιάς Aygo, όσο και το υβριδικό σύνολο του Yaris των 116 ίππων. Η δεύτερη επιλογή ωστόσο μοιάζει κάπως δύσκολο να υλοποιηθεί, αν στόχος είναι το κόστος να παραμείνει χαμηλό.
Η αποκάλυψη του μοντέλου παραγωγής αναμένεται εντός του έτους, όπως και το εμπορικό του λανσάρισμα, ενώ ο στόχος είναι να υπερκαλυφθεί η παραγωγή 500.000 μονάδων, μαζί με τα Yaris και Yaris Cross στην Ευρώπη, ώστε να λειτουργήσουν οι οικονομίες κλίμακας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!