Η βενζίνη κέρδισε το ντίζελ στην Ελλάδα το 2017!

Gazzetta team
Η βενζίνη κέρδισε το ντίζελ στην Ελλάδα το 2017!
«Στροφή» έκαναν οι Έλληνες αγοραστές, αναφορικά με τον τύπο καυσίμου των αυτοκινήτων που επέλεξαν πέρυσι, με τη βενζίνη να βγαίνει ο τελικός «νικητής».

Άρωμα Ευρώπης είχαν οι πωλήσεις καινούργιων βενζινοκίνητων-πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας το 2017, όπου η Ελλάδα ακολούθησε την τάση που θέλει την επάνοδο της βενζίνης, έναντι των ντίζελ μοντέλων. Συγκεκριμένα, το 52,5% των συνολικών οχημάτων που ταξινομήθηκαν πέρυσι, ήταν βενζινοκίνητα και το 44,1%, πετρελαιοκίνητα, με το υπολειπόμενο ποσοστό να μοιράζεται στα υβριδικά (2,9%) στα ηλεκτρικά (0,14%) σε αυτά που κινούνται με φυσικό αέριο CNG (0,08%) και σε αυτά που κινούνται με υγραέριο LPG (0,03%).

Για να επιστρέψουμε στους δύο βασικούς «παίκτες» (βενζίνη-ντίζελ) τα ΙΧ που χρησιμοποιούν πετρελαιοκινητήρες ήταν τα δημοφιλέστερα στην Ελλάδα, από τότε που έγινε η άρση απαγόρευσης κίνησής τους στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας, δηλαδή την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ενδεικτικά, το 2014 περίπου το 62% των πωλήσεων αφορούσαν ντίζελ αυτοκίνητα, δηλαδή έξι στις δέκα ταξινομήσεις! Μιλώντας με πραγματικούς αριθμούς, το 2013 πουλήθηκαν 33.900 πετρελαιοκίνητα (58.700 συνολικές ταξινομήσεις) και το 2014 πλησίασαν τις 40.000 μονάδες!

Ύστερα από το 2013 λοιπόν, το 2017, με τις 88.083 ταξινομήσεις συνολικά μέσα στο έτος, έβγαλε «νικητή» τη βενζίνη, έναντι των ντίζελ. Ένας από τους λόγους που έγινε αυτό είναι ότι οι ιδιώτες αργούν πολύ να κάνουν απόσβεση των επιπλέον χρημάτων που απαιτεί η αγορά ενός πετρελαιοκίνητου, από την καθημερινή εξοικονόμηση καυσίμου που χαρακτηρίζει τα «πετρέλαια», ειδικά μετά την άνοδο της τιμής του ντίζελ κίνησης. Παράλληλα, ο εκσυγχρονισμός των μοτέρ βενζίνης, που αποδίδουν αντίστοιχες τιμές ισχύος και σημειώνουν συνεχώς μικρότερες καταναλώσεις, ώθησε τους αγοραστές να τα επιλέξουν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!