Η ΕΕ κάνει υποχρεωτικά 11 νέα συστήματα ασφαλείας αυτοκινήτων
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, κατά καιρούς υποχρεώνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσθέτουν κάποια συστήματα ασφαλείας στον στάνταρ εξοπλισμό των μοντέλων που πουλάνε στις αγορές των κρατών-μελών της. Μερικά από αυτά ήδη έχουν σώσει χιλιάδες ζωές μέχρι σήμερα και τώρα θα προστεθούν κάποια ακόμη, ώστε τα αυτοκίνητα να γίνουν ακόμη πιο ασφαλή.
Από το 2021 λοιπόν, όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν ένα βοηθητικό σύστημα ελέγχου της ταχύτητας, που θα συνεργάζεται με τον ηλεκτρονικό περιοριστή, θα διαβάζει το όριο ταχύτητας του δρόμου που κινείται ο οδηγός και θα ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα. Επίσης, θα προστεθεί ένα «μαύρο κουτί» που θα καταγράφει τα δεδομένα των ατυχημάτων ώστε να βγαίνουν ασφαλή και γρήγορα πορίσματα για υπαιτιότητες, συνθήκες του τροχαίο και λοιπά, ενώ θα υπάρχει και μια προεγκατάσταση αλκοολόμετρου που στη συνέχει θα συνεργάζεται με την ομώνυμη συσκευή και δεν θα επιτρέπει την οδήγηση σε μεθυσμένο οδηγό.
Όλα τα παραπάνω, αλλά και ακόμη περισσότερα συστήματα (ακολουθούν παρακάτω) υιοθετούνται για την περαιτέρω μείωση των θανάτων που οφείλονται σε τροχαία ατυχήματα. Ήδη, ο αριθμός από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας έως και σήμερα, έχει μειωθεί σημαντικά, όμως ο στόχος είναι μέχρι το 2050 περίπου, να έχουμε σχεδόν μηδενικούς θανάτους στους δρόμους! Δείτε αναλυτικά ποια είναι τα έντεκα νέα συστήματα ασφαλείας που θα γίνουν υποχρεωτικά στα νέα αυτοκίνητα, τα οποία θα διατίθενται προς πώληση στις χώρες της ΕΕ από το 2021.
- Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης του εμπρόσθιου οχήματος
- Προειδοποίηση φρεναρίσματος πανικού με τις λυχνίες Alarm όταν ενεργοποιείται το ABS κατά την πέδηση
- «Μαύρο κουτί» που καταγράφει τα δεδομένα του εκάστοτε ατυχήματος
- Έξυπνο σύστημα προσαρμογής ταχύτητας του οχήματος με βάση το όριο του ΚΟΚ και τις πινακίδες κυκλοφορίας
- Κάμερα οπισθοπορείας ή σύστημα ελέγχου της κάθετης κυκλοφορίας για ασφαλή έξοδο από πάρκινγκ και λοιπούς παρόμοιους χώρους
- Σύστημα αντίληψης της κούρασης του οδηγού και πρόταση διαλείμματος για καφέ ώστε να οδηγεί με ασφάλεια
- Έλεγχος προστασίας επιβατών με δοκιμές μετωπικών συγκρούσεων σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, προσθήκη αναβαθμισμένων ζωνών ασφαλείας
- Δοκιμές πρόσκρουσης πεζών σε μεγαλύτερη επιφάνεια και προσθήκη υαλοπίνακα ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης
- Προεγκατάσταση αλκοολόμετρου
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας
- Αύξηση αντοχής αμαξωμάτων σε πλευρικές συγκρούσεις με ενισχυμένη κατασκευή κολόνας
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!