Η Volvo αποσύρεται από όλες τις εκθέσεις αυτοκινήτων
Ξεχάστε τις παγκόσμιες πρεμιέρες μοντέλων της Volvo σε κάποια έκθεση αυτοκινήτου. Η σουηδική μάρκα έκανε το τελικό βήμα και ανακοίνωσε, ότι δεν πρόκειται να παρουσιάζει από εδώ και εμπρός τα νέα μοντέλα της σε κλασικά σαλόνια αυτοκινήτου. Πάντως η Volvo μας είχε προϊδεάσει γι αυτό δύο χρόνια νωρίτερα με την απόφασή της, να παίρνει μέρος μόνον σε μία διεθνή έκθεση ανά ήπειρο κάθε χρόνο. Τώρα πλέον αποσύρεται εντελώς, ενώ υπάρχει φόβος, ότι μπορεί να την ακολουθήσουν και άλλες μάρκες, όπως οι Opel, Tesla, Chevrolet, Peugeot, Citroen, που απουσιάζουν από αρκετά διεθνή Auto Shows.
Tennis Leaderboard με εντυπωσιακά έπαθλα*! (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις)
Η ανακοίνωση της Volvo έγινε από τον αντιπρόεδρο και υπεύθυνο στρατηγικής της εταιρείας, Μπιορν Ανβαλ, που ανέφερε τα εξής: «Με την αλλαγή στον κλάδο του αυτοκινήτου δημιουργούνται νέες ομάδες πελατών για τη μάρκα μας και ταυτόχρονα νέοι δρόμοι, να φέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες στη αγορά. Γι αυτό και η συμμετοχή στις παραδοσιακές εκδηλώσεις του κλάδου δεν είναι αυτονόητη πλέον. Σημαντικότερο είναι για εμάς, πώς θα μεταφέρουμε και θα ενισχύσουμε με τον καλύτερο τρόπο την εκάστοτε επικοινωνιακή πλατφόρμα των μηνυμάτων μας και το είδος των παρουσιαζόμενων τεχνολογιών».
Ένα πρώτο δείγμα γραφής ήταν η παρουσίαση του νέου lifestyle SUV Volvo XC40, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Επίσης οι Σουηδοί σχεδιάζουν να πωλούν έως το 2025 περίπου τα μισά καινούρια αυτοκίνητά τους μέσω ενός συνδρομητικού μοντέλου. Σε αυτό προβλέπεται μία μηνιαία συνδρομή, που θα καλύπτει όλα τα κόστη του αυτοκινήτου εκτός των καυσίμων, ενώ ο πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί διάφορα μοντέλα της εταιρείας και να αλλάζει οχήματα ανάλογα με το πακέτο επιλογής του.
Ο Άνβαλ άφησε πάντως ένα παραθυράκι ανοιχτό για τις παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτων στο μέλλον λέγοντας τα εξής: «Με την απόφασή μας δεν γυρίζουμε για πάντα την πλάτη στις εκθέσεις αυτοκινήτου. Πιστεύουμε, ότι εκθέσεις όπως το Σαλόνι της Γενεύης θα μετεξελιχθούν. Γι αυτό είναι πιθανόν, ότι μπορεί να επιστρέψουμε πάλι κάποια ημέρα».
Ο διευθυντής του Σαλονιού της Γενεύης, Αντρέ Χέφτι, χαρακτήρισε ως «απώλεια» κάθε απουσία ενός αυτοκινητοκατασκευαστή από την έκθεση. Ωστόσο οι διοργανωτές του Σαλονιού στην ελβετική πόλη προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και τον Μάρτιο ανακοίνωσαν επίσημα τη συνεργασία τους με τη διεθνή έκθεση ηλεκτρονικών IFA του Βερολίνου, ουσιαστικά δηλαδή την ευρωπαϊκή εκδοχή της αμερικανικής Consumer Electronic Show (CES) του Λας Βέγκας.
Ο Χέφτι δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά: «Αυτό έχει σκοπό να φτιάξει στο μέλλον γέφυρες μεταξύ της βιομηχανίας ηλεκτρονικών και του αυτοκινήτου και να τις υλοποιήσει στο πλαίσιο της έκθεσης». Με αυτόν τον τρόπο ευελπιστεί να προσελκύσει και πάλι μελλοντικά η Γενεύη trendy μάρκες, όπως η Volvo και η Tesla.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!