10 μοντέλα, που μας κούνησαν μαντήλι μέσα στο 2018

Gazzetta team
10 μοντέλα, που μας κούνησαν μαντήλι μέσα στο 2018
Φεύγοντας το 2018 παίρνει μαζί του αρκετά μοντέλα, των οποίων διακόπηκε οριστικά η παραγωγή και δεν προβλέπεται, να αποκτήσουν διάδοχο τα επόμενα χρόνια.

Δεν βγαίνουν μόνον οι άνθρωποι στη σύνταξη, αλλά και τα αυτοκίνητα. Οι λόγοι ποικίλουν κατά περίπτωση, άλλες φορές οφείλεται η απόσυρση ενός αυτοκινήτου από την κυκλοφορία στις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας και στα αυστηρότερα όρια εκπομπής ρύπων. Μερικές φορές, απλά δεν μπορεί να ανταποκριθεί το συγκεκριμένο μοντέλο στις υψηλές απαιτήσεις των αγοραστών ή πέφτει θύμα κάποιου προγράμματος εξυγίανσης της κατασκευάστριας εταιρείας. Ετσι, το 2018 είχαμε αρκετά, γνωστά μοντέλα, των οποίων διακόπηκε οριστικά η παραγωγή και έμειναν χωρίς…απογόνους. Δείτε δέκα τέτοια αυτοκίνητα, που μας κούνησαν εφέτος μαντήλι μετά από αρκετά χρόνια παρουσίας στην αγορά.

Μitsubishi Pajero

Ένα από τα κλασικότερα μοντέλα εκτός δρόμου βγήκε μετά από 36 ολόκληρα χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας στη σύνταξη. Το Pajero τέταρτης γενιάς λανσαρίστηκε το 2007 και η παραγωγή του διακόπηκε, καθώς η ζήτηση για σκληροπυρηνικά οχήματα 4Χ4 είναι περιορισμένη, ενώ δεν συνέφερε οικονομικά η αναβάθμισή του, ώστε να πληροί τις σύγχρονες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές και τα στάνταρ ασφαλείας.

 

Fiat Punto

O κύκλος για το δημοφιλές supermini ολοκληρώθηκε ακριβώς 25 χρόνια μετά την παρουσίαση του μοντέλου πρώτης γενιάς και συνολική παραγωγή πάνω από 9 εκατ. μονάδων. Η ιταλική μάρκα απέμεινε πλέον στην κατηγορία των supermini μόνο με το δημοφιλές 500, το οποίο ανήκει ωστόσο στη σχολή του lifestyle και δεν αποτελεί mainstream μοντέλο, όπως το Punto.

Alfa Romeo MiTo

Θύμα περικοπών έπεσε και η Alfa Romeo MiTo, για την οποία δεν προβλέπεται προς το παρόν κάποιο διάδοχο μοντέλο. Η ιταλική μάρκα στρέφεται προς τα SUV και τα σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων και έκρινε, ότι δεν τη συνέφερε να διατηρεί στη γκάμα της ένα κλασικό compact αυτοκίνητο, όπως η MiTo.

ΒΜW σειρά 6 Coupe και Cabriolet

H βαυαρική μάρκα διέκοψε οριστικά την παραγωγή της σειράς 6 στις εκδόσεις Coupe και Cabriolet. Όσοι από τους πελάτες της επιθυμούν να αποκτήσουν στο μέλλον ένα τέτοιο μοντέλο, θα πρέπει να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη τους και να αγοράσουν μία από τις BMW της επερχόμενης σειράς 8.

SEAT Toledo

Το κλασικό σεντάν της ιαπωνικής μάρκας μας κούνησε μαντήλι, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία συρρικνώνεται συνεχώς στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού, οπότε δεν πρόκειται να δούμε κάποιο αντίστοιχο μοντέλο νέας γενιάς.

Citroen C4

Οι Γάλλοι αφαίρεσαν από τη γκάμα τους το C4 και το υποκατέστησαν με το νέο C4 Cactus, το οποίο προβάλλεται πλέον όχι ως crossover –όπως ο προκάτοχός του-, αλλά ως πεντάθυρο χάτσμπαγκ. Όπως και να έχουν τα πράγματα, το Citroen C4 μας τελείωσε οριστικά.

VW Beetle Cabrio

Η αρχή έγινε το 2017 με την απόσυρση του VW Beetle Coupe από την κυκλοφορία, ενώ το 2018 ακολούθησε ο τερματισμός της παραγωγής και της ανοιχτής έκδοσης Cabrio, η οποία είχε γίνει ασύμφορη εμπορικά για τη γερμανική εταιρεία.

Τοyota Avensis Station Wagon

Τα στέισον βάγκον ψυχορραγούν χάνοντας συνεχώς ζωτικό χώρο και αγοραστές από τα SUV. Ετσι αποφάσισε και η Toyota να διακόψει την παραγωγή της αντίστοιχης έκδοσης του Avensis και μάλιστα, χωρίς να εξελίξει κάποιο διάδοχο μοντέλο.

Νissan Pulsar

Τα SUV της Nissan σπάνε ταμεία, όμως το μικρομεσαίο Pulsar, που λανσαρίστηκε το 2014 ως διάδοχος του –εμπορικά αποτυχημένου- Tiida, δεν κατάφερε να αγγίξει ποτέ τις ευαίσθητες χορδές του αγοραστικού κοινού. Ετσι μας κούνησε και αυτό μαντήλι, χωρίς να αφήσει πίσω του απογόνους.

Subaru WRS STi

Είχε φανατικούς φίλους, οι οποίοι λυπήθηκαν πολύ από την απόφαση των Ιαπώνων να διακόψουν την παραγωγή του, επειδή δεν πληρούσε τις αυστηρότερες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές. Θα μας λείψουν τα 300 άλογα του μπόξερ κινητήρα του και οι χαρακτηριστικές, χρυσαφί ζάντες του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!