O COVID-19 θα προκαλέσει εκρηκτική αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων!

Νίκος Γιαννούλας
O COVID-19 θα προκαλέσει εκρηκτική αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων!
Διεθνής έρευνα αποκαλύπτει ότι ο κορονοϊός ωθεί πολλούς νέους εργαζόμενους να στραφούν στην κατοχή και τη χρήση αυτοκινήτων.

Την μαζική και εκρηκτική αύξηση στην κατοχή αυτοκινήτου κατά το επόμενο εξάμηνο αποκαλύπτει έρευνα της εταιρείας Ernst & Young, η οποία πραγματοποιήθηκε σε εννέα χώρες (η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Κίνα, τη Γερμανία, την Ινδία, την Ιταλία, τη Σιγκαπούρη, τη Νότια Κορέα, τη Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής), σε ένα δείγμα μεγαλύτερο των 3.300 καταναλωτών.

Οι millennials, δηλαδή τα νεαρά άτομα που γεννήθηκαν κατά την τελευταία δεκαετία του 20ού αιώνα και σήμερα αποτελούν το πιο ενεργό εργατικό δυναμικό παγκοσμίως, θα είναι αυτοί που θα δημιουργήσουν αυτή την τάση, παρότι κατά το παρελθόν η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα ήταν κατά της χρήσης οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, τόσο για λόγους πρακτικότητας όσο και οικολογίας.

 

Ο κορονοϊός ωστόσο φαίνεται πως αλλάζει τις ανθρώπινες συνήθειες και μαζί τους και τις αγοραστικές προτιμήσεις. Διότι αυτός είναι ο λόγος, σύμφωνα με το 78% των ερωτηθέντων στην έρευνα, που δήλωσαν ότι είναι πιθανότερο να μετακινούνται με το αυτοκίνητό τους σε έναν COVID-19 κόσμο. Οι μισοί μάλιστα από αυτούς είναι millennials (52%).

Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (31%) που δε διαθέτουν σήμερα αυτοκίνητο, δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αγοράσουν ένα εντός των επόμενων έξι μηνών, ενώ ένας στους πέντε ερωτηθέντες (20%) που έχουν ήδη αυτοκίνητο, δηλώνει ότι είναι θετικός ως προς την αγορά ενός επιπλέον οχήματος. Τα ευρήματα αυτά συνηγορούν σε μια εκρηκτική αύξηση της κατοχής αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης.

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο

Το 71% όσων δε διαθέτουν αλλά αναζητούν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο, σύμφωνα με την έρευνα της Ernst & Young, εξετάζουν την αγορά ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου μοντέλου. Μόνο το 6% να δηλώνει ότι θα επιλέξει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, ενώ ένα ποσοστό 23% ότι θα προτιμήσει υβριδικό.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα αποτελούν μειοψηφία στις μελλοντικές προτιμήσεις των αγοραστών, μαζί όμως τα υβριδικά φτάνουν το αξιόλογο ποσοστό του 29%.

Παρότι οι προτιμήσεις των καταναλωτών, που προέρχονται από κατά βάση ανεπτυγμένες χώρες, δείχνουν ότι συνολικά τα αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης αποτελούν την κυρίαρχη επιλογή, σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καταδεικνύουν ταυτόχρονα και μια σημαντική τάση που φτάνει στο 29% αθροιστικά υπέρ των με κάποιου είδους ηλεκτρικής πρόωσης αυτοκινήτων. Και η οποία θα αυξάνεται συνεχώς χωρίς πιθανότητα αντιστροφής, όσο περνάει ο καιρός.

Δραματική μείωση της χρήσης των Μ.Μ.Μ.

Η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς μειώνεται δραματικά, με την έρευνα της Ernst & Young να διαπιστώνει ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες θα δεχθούν σοβαρό πλήγμα, με τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για τη μετάβαση στην εργασία να εμφανίζεται μειωμένη κατά 69%.

Πτώση 61% αναμένεται στη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για αναψυχή και ψυχαγωγία και 53% στη χρήση για κοινωνικές δραστηριότητες και οικιακές ανάγκες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!