Υγραεριοκίνηση: Αυξάνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς στην κίνηση των οχημάτων!
Τα τελευταία χρόνια η υγραεριοκίνηση έχει καταλάβει σημαντικό μέρος των κινούμενων οχημάτων. Μία από τις πιο παλιές και εξειδικευμένες επιχειρήσεις στον τομέα της, η GAS THEODOROU έφερε την υγραεριοκίνηση στην Ελλάδα το 1974 και από τότε ασχολείται αποκλειστικά και εξειδικευμένα με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Όπως μας αναφέρει ο κ. Παπαδόπουλος Γεώργιος, στέλεχος του εμπορικού τμήματος της εταιρείας, «περισσότερα από 27.000 οχήματα έχουν μετατραπεί από τους μηχανικούς μας προσφέροντας στους κατόχους τους απίστευτη οικονομία της τάξεως του 50%». Αυτό συμβαίνει καθώς η σωστή και προβλεπόμενη μετατροπή, δίνει τη δυνατότητα στον κινητήρα να δουλεύει με τις ίδιες προδιαγραφές λειτουργίας που έχει στη βενζίνη (ίδιες επιδόσεις, ίδιες τελικές, ίδια απόδοση) σε όλο το φάσμα των στροφών και των φορτίων, με την διαφορά ότι το Υγραέριο είναι 50% φθηνότερο από την βενζίνη.
Πόσο κοστίζει η μετατροπή; «Ανάλογα με τις προδιαγραφές λειτουργίας του κάθε κινητήρα, επιλέγεται και το κατάλληλο σύστημα Υγραεριοκίνησης, ώστε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του κινητήρα με το εναλλακτικό καύσιμο. Το κόστος της μετατροπής, αναλόγως τον κάθε κινητήρα, ξεκινάει από 500€ και φτάνει τα 1.830€, το οποίο όμως με μία μέση χρήση ενός οχήματος και την τόσο χαμηλή τιμή του Υγραερίου, μπορεί να αποσβεστεί σε λιγότερο από ένα έτος!», τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος. Δεν είναι τυχαίο ότι από το 2008, πάνω από 400.000 οχήματα έχουν μετατραπεί, αφού με τα χρήματα που εξοικονομούνται μπορούν να καλυφθούν άλλες ανάγκες ενώ ταυτόχρονα το Υγραέριο είναι και τρομερά φιλικό προς το περιβάλλον. Γιατί ας μην ξεχνάμε ότι κάνει τέλεια καύση, χωρίς να αφήνει κατάλοιπα όπως η βενζίνη ή το πετρέλαιο. Ήδη στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες, η Υγραεριοκίνηση προωθείται από τις ίδιες τις κυβερνήσεις ως το Οικολογικό Καύσιμο κίνησης των οχημάτων, ένα καύσιμο που δεν επιβαρύνει το περιβάλλον και βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.
Βέβαια, επειδή αρκετοί είναι εκείνοι που ανησυχούν για προβλήματα μετέπειτα της μετατροπής, ο κ. Παπαδόπουλος σημειώνει ότι «το σύστημα υγραεριοκίνησης επιδέχεται συντήρησης κάθε 20.000 χλμ ή κάθε 12 μήνες από την προηγούμενη. Τηρώντας σωστά τις εργασίες συντήρησης, ο κινητήρας δύναται να λειτουργήσει απρόσκοπτα στο υγραέριο χωρίς κανένα πρόβλημα, προϋποθέτοντας φυσικά μια σωστή μετατροπή εξ’ αρχής».
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη αλλά και για την διασφάλιση της επιλογής του, η GAS THEODOROU παρέχει Γραπτή Εγγύηση 2 ετών ή 100.000 χλμ (ό,τι επέλθει πρώτο) και για τα εξαρτήματα του συστήματος και για την καλή λειτουργία του κινητήρα.
Εσείς ακόμη να κάνετε την αλλαγή;
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!