Πώς δίνουμε ζωή σε μία άδεια μπαταρία με καλώδια
Ο χειμώνας ταλαιπωρεί ιδιαίτερα τις μπαταρίες των οχημάτων εξαιτίας των χαμηών θερμοκρασιών του, αλλά και επειδή χρησιμοποιούμε συνεχώς καταναλωτές ενέργειας, όπως είναι για παράδειγμα τα θερμαινόμενα παρμπρίζ, τα φώτα, κλπ. Ετσι μένουν πολλά αυτοκίνητα από άδεια μπαταρία, οπότε συνιστάται να έχουμε μέσα το όχημα καλώδια φόρτισης. Ωστόσο η σύνδεση μίας άδειας μπαταρίας με μία γεμάτη, προκειμένου να πάρει το όχημα εμπρός, έχει τα δικά της μυστικά που είναι τα εξής:
1. Σωστή θέση οχημάτων
Τοποθετούμε το ένα όχημα δίπλα στο άλλο στη μικρότερη δυνατή απόσταση και αφήνουμε σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου με τη γεμάτη μπαταρία. Πάντα με το χειρόφρενο ανεβασμένο, για να μην κυλήσει κανένα από τα δύο οχήματα.
2. Το κόκκινο στο κόκκινο
Πιάνουμε τη μία δαγκάνα του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και τη δεύτερη άκρη του ίδιου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας.
3. Συνεχίζουμε με το μαύρο καλώδιο
Ακολούθως πιάνουμε τη μία δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας. Η άλλη δαγκάνα το μαύρου καλωδίου συνδέεται σε ένα στερεό μεταλλικό του κινητήρα της αποφορτισμένης μπαταρίας και περίπου σε απόσταση 30 εκατοστών από τον αρνητικό πόλο της. Ετσι αποφεύγουμε το ενδεχόμενο δημιουργίας έντονων σπινθήρων.
4. Η ώρα της αλήθειας
Γυρνάμε το κλειδί της μίζας του οχήματος με άδεια μπαταρία και την ίδια στιγμή πατάει ο οδηγός του άλλου οχήματος ελαφρά το γκάζι. Αν δεν πάρει το όχημα με την αποφορτισμένη μπαταρία εμπρός, τότε αυτό σημαίνει ότι είναι χαλασμένη και χρειάζεται αντικατάσταση με καινούρια. Για να φορτίσουμε την άδεια μπαταρία κάνουμε μία βόλτα με το αυτοκίνητο και αφήνουμε τον κινητήρα του να λειτουργήσει για αρκετή ώρα.
5. Πώς αποσυνδέουμε
Η αποσύνδεση των καλωδίων γίνεται με την αντίστροφη διαδικασία προσέχοντας πάντα να μην ακουμπήσουν μεταξύ τους οι άκρες τους και πεταχτούν σπινθήρες.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!