Το νέο Peugeot 301 (pics)

Το νέο Peugeot 301 (pics)
Η Peugeot θα λανσάρει περί τα τέλη του 2012 το νέο μοντέλο 301, ένα τετράθυρο σεντάν που θα παρουσιαστεί επίσημα στην Εκθεση του Παρισιού (29 Σεπτεμβρίου έως 19 Οκτωβρίου 2012) και θα αρχίσει να πωλείται από τον Νοέμβριο στην Τουρκία.

Θα ακολουθήσουν επιλεγμένες αγορές στην Ευρώπη, στη Νότια Αμερική, στις αραβικές χώρες, ενώ το γαλλικό μοντέλο θα κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα. Το 301 είναι ελαφρά μακρύτερο από το 308, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4,44 μ., δεν πρόκειται όμως για την τετράθυρη εκδοχή του.

Το μακρύ μεταξόνιο των 2,65 μ. υπόσχεται άφθονη ευρυχωρία στους επιβάτες, ενώ στα χάιλαϊτ του νέου σεντάν περιλαμβάνεται χωρίς αμφιβολία ο μεγάλος χώρος αποσκευών με 506 λίτρα όγκο. Στον εξοπλισμό του θα ανήκουν μεταξύ άλλων σύστημα ευστάθειας, τέσσερις αερόσακοι, ABS, αιρ-κοντίσιον, κλπ. ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η γκάμα των κινητήρων.

Το 301 θα κατασκευάζεται στην Ισπανία και θα εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 VTI με 72 ίππους, με έναν πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων και στάνταρ φίλτρο μικροσωματιδίων που αποδίδει 92 ίππους και με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων VTI με 115 άλογα.

Με το 301 εγκαινιάζει επίσης η Peugeot έναν νέο τρόπο ονοματοδοσίας των μοντέλων της στο μέλλον. Από το 1929, οπότε λανσαρίστηκε το 201 και μέχρι σήμερα, επιλέγονταν τριψήφιοι αριθμοί όπου ο μεσαίος ήταν πάντα το μηδέν. Ο πρώτος αριθμός αναφερόταν στην κατηγορία και στις διαστάσεις του μοντέλου (π.χ. το 1 στο 107 αντιστοιχεί στη μικρή κατηγορία) και ο τρίτος και τελευταίος αναφέρεται στη γενιά του μοντέλου, οπότε με κάθε νέα γενιά μεγάλωνε κατά μία μονάδα (π.χ. το 307 και το 308 ανήκουν στην ίδια κόμπακτ κατηγορία, όμως το δεύτερο είναι η αμέσως επόμενη γενιά του πρώτου).

Πριν λίγα χρόνια εισήγαγε η Peugeot και τετραψήφιους αριθμούς με δύο μηδενικά στη μέση, όπως το 3008 και το 5008, οι οποίοι αναφέρονται σε μοντέλα πολυμορφικά και σε SUV. Με το νέο τρόπο ονοματοδοσίας θα σημαίνει το ίδιο ο πρώτος αριθμός, θα παραμείνει το -ή τα- μηδέν στη μέση, όμως το τελευταίο νούμερο θα "παίζει" μεταξύ 1 έως 8 και θα έχει διαφορετική σημασία.

Για παράδειγμα το 1 θα αφορά ως τελευταίο νούμερο νέα μοντέλα για αναπτυσσόμενες αγορές με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, κάτι που θα ισχύει για το 301. Αντίθετα, δεν θα αλλάξει η ονομασία των μελλοντικών μοντέλων των οποίων οι αριθμοί λήγουν σε 8. Με άλλα λόγια, ο διάδοχος του 208 θα ονομαστεί επίσης 208, το μοντέλο που θα διαδεχθεί το 3008 θα εξακολουθήσει να φέρει τον χαρακτηρισμό 3008, κλπ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!