Netflix: Μέσα στη χρονιά το φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις και οι έξτρα χρεώσεις για διαμοιρασμό κωδικών

Netflix: Μέσα στη χρονιά το φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις και οι έξτρα χρεώσεις για διαμοιρασμό κωδικών
Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην δημοφιλή υπηρεσία streaming μέσα στο 2022.

Το Netflix έχει κοινοποιήσει εδώ και καιρό τα πλάνα του για να φέρει ένα φθηνότερο πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις, αλλά και να φρενάρει κάπως τις απώλειες που έχει από το διαμοιρασμό κωδικών εκτός του βασικού νοικοκυριού.

Ο CEO της εταιρείας είχε σημειώσει πως μέσα στην επόμενη διετία θα υπάρξει ένα φθηνότερο πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις, ωστόσο μέσω ενός εσωτερικού εγγράφου που διέρρευσε, φαίνεται πως το πλάνο θα μπει σε εφαρμογή μέχρι το τέλος της χρονιάς και συγκεκριμένα στο τελευταίο τρίμηνο.

Την ίδια στιγμή εκτιμάται πως θα αρχίσει να εφαρμόζεται και η έξτρα χρέωση για όσους μοιράζονται τους κωδικούς της συνδρομής τους με συσκευές που βρίσκονται σε άλλα δίκτυα και σε μεγάλη απόσταση από το σπίτι τους.

Η εταιρεία του Netflix εκτιμά πως πάνω από 222 εκατομμύρια συνδρομητές λειτουργούν βάσει των επίσημων προδιαγραφών, αλλά πάνω από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο με κωδικούς άλλων.

 

Ο Γρεγκ Πίτερς μίλησε εκ μέρους του Netflix για το θέμα και τόνισε πως η εταιρεία δεν θέλει να διακόψει αυτή τη συνήθεια, αλλά θα πρέπει να προσαρμόσει τις τιμές της έτσι ώστε να υπάρχει έξτρα χρέωση, καθώς οι έξτρα συσκευές που παρέχονται σε κάθε συνδρομή θα πρέπει να βρίσκονται στον χώρο του πελάτη.

Ήδη οι πρώτες δοκιμές σε αυτή τη νέα χρέωση ξεκίνησαν σε Περού, Χιλή και Κόστα Ρίκα από τον Μάρτιο.

Η εξέλιξη αυτή δεν είναι τυχαία, καθώς για πρώτη φορά το Netflix δημοσίευσε πτώση στον αριθμό των συνδρομητών στα τελευταία του οικονομικά αποτελέσματα, ενώ έχει ήδη αρχίσει και αυξήσεις τιμών σε πολλές αγορές του πλανήτη (που θα φτάσουν σύντομα και στη χώρα μας).

Πηγή εικόνας: TechUnwrapped.com