Καταγγελία Βρετανίδας για αδιανόητη αισχροκέρδεια στη Μύκονο: «Φρικτή εμπειρία, πάθαμε σοκ με τον λογαριασμό»

Επιμέλεια: Newsroom
Καταγγελία Βρετανίδας για αδιανόητη αισχροκέρδεια στη Μύκονο: «Φρικτή εμπειρία, πάθαμε σοκ με τον λογαριασμό»
Νέα καταγγελία έρχεται στο φως για τις «τρελές» τιμές στη Μύκονο.

Η 25χρονη Βρετανίδα Amber Pace, ορκίστηκε να μην ξαναπατήσει ποτέ το πόδι της στο νησί των ανέμων μετά από μια φρικτή εμπειρία που είχε εκεί πριν λίγους μήνες.

Η 25χρονη μάνατζερ που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη ήρθε με τη φίλη της στην Ελλάδα τον Μάιο και επισκέφτηκε διάφορα νησιά (Σαντορίνη, Κρήτη, Ανάφη καθώς και τη Μύκονο)

Οι δύο κοπέλες αποφάσισαν να περάσουν το μεσημέρι τους σε γνωστό εστιατόριο της Μυκόνου, αγνοώντας ότι το συγκεκριμένο εστιατόριο έχει κατηγορηθεί πολλές φορές στα βρετανικά forum για αισχροκέρδεια.

Όπως αναφέρουν, στην αρχή ήθελαν να κάνουν ένα μπάνιο, αφού ενημερώθηκαν ότι οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν με την αγορά ενός ποτού. «Η φίλη μου παρήγγειλε μια Pina Colada και εγώ ένα Strawberry Daiquiri. Δεν μας δόθηκε μενού ποτών, ο σερβιτόρος απλώς έλεγε απέξω τα ποτά χωρίς να μας πει τις τιμές.»

 

Στη συνέχεια ανέβηκαν στο εστιατόριο για να γευματίσουν και εκεί τα πράγματα έγιναν χειρότερα.

Η Amber μίλησε στη «The Sun» και είπε συγκεκριμένα: «Η τιμή για το τηγανητό καλαμάρι ήταν 20 ευρώ και για αυτό το επέλεξα, ενώ η φίλη μου πήρε πόδια καβουριού που έκαναν 32 ευρώ. Μάλιστα ρώτησε τρεις φορές τον σερβιτόρο αν ισχύουν οι τιμές και εκείνος απάντησε καταφατικά.

«Πήραμε το φαγητό μας και ήταν αηδιαστικό. Ακόμη και πριν μάθουμε τις τιμές. Το τηγανητό καλαμάρι μου ήταν σα λάστιχο και δεν είχε γεύση, και τα καβούρια της φίλης μου ήταν πάρα πολύ αλμυρά.

Στη συνέχεια ήρθε το μεγάλο σοκ. Ο σερβιτόρος ήρθε και μας έδωσε την χάρτινη απόδειξη που έγραφε 85 £ (98 €) για τηγανητά καλαμάρια και 160 £ (185 €) για πόδια από... βασιλιά καβουριών. Παραλίγο να τα χάσουμε.»

Οι δύο φίλες έλαβαν τελικά έναν υπέρογκο λογαριασμό 450 £ (520 €) για τα δύο κοκτέιλ, τα δύο ορεκτικά και ένα «τέλος εξυπηρέτησης» 10 τοις εκατό.

Έξαλλες αποφάσισαν να επιστρέψουν στο χώρο την επόμενη μέρα και να μιλήσουν με τον διευθυντή. Ωστόσο αυτή η συνάντηση δεν εξελίχθηκε πολύ καλά, καθώς ο Έλληνας διευθυντής απέρριψε το παράπονό τους και τις κατηγόρησε μάλιστα ότι δεν έδωσαν προσοχή στο μενού.

«Βασικά μας είπε ότι φταίμε που δεν διαβάσαμε σωστά το μενού. Γέλασε στα μούτρα μας και δεν έκανε τίποτα γι' αυτό. Ήταν μια φρικτή εμπειρία και αυτό το μέρος δίνει στη Μύκονο κακό όνομα» κατέληξε..